Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 19:12

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



mage/priest 85 w/ sc2

Discussion on mage/priest 85 w/ sc2 within the World of Warcraft Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2012
Posts: 4
Received Thanks: 0
mage/priest 85 w/ sc2

mage and priest lvl 85 with 380/390 gear. will not disappoint. also comes with starcraft 2.

contact me oscarandersson1 on skype or email me here. have had positive feedback in past.
zumaster is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[B][S1] PVP Hemd Mage/Priest +24
04/27/2012 - 4Story Trading - 0 Replies
Hey, ich verkaufe hier eines der wenigen +24 PVP Hemden für einen Priest / Mage auf dem Server 1 / Lapiris mit folgenden Stats ------> Uniform des Gesegneten ( Farbe magmar) <------ --> 6 Ausweichen --> 9 Widerstand Bitte um Gebote, gezahlt wird per Überweisung oder Paysafecards ( Aktuelles Gebot liegt bei 300€)
Mage/ Priest
07/29/2010 - General Gaming Discussion - 5 Replies
Hi wollte mal fragen die perfekte skillung für den Magier Priester aussieht auf einem pve server kann mir da einer einen tip geben ??
VK 50/50 Mage/Priest
11/06/2009 - General Gaming Discussion - 1 Replies
Dieser Account befindet sich auf dem deutschen Server Laoch. Der Magier und Priester sind bis ans Limit gepimpt und sehr gut geskillt. Die genaue Aurüstung könnt Ihr euch auf dem Screenshot unten ansehen, es ist absolutes Top Equip! Der Charakter ist auf dem Server als einer der besten bekannt, ist nie negativ aufgefallen. Mit diesem Charakter habt die Chance direkt in der Elite mitzumischen und diese zu dominieren. Auf dem Account befinden sich noch ca. 800 Diamanten (ca. 40Euro) und ca...
WTB Rogue/Priest/Mage
09/02/2009 - World of Warcraft Trading - 9 Replies
Hey- Looking For: 80 Hunter or 80 Mage I might be interested in a - Warrior / Paladin / Priest I wont be interested in a - Rogue / Warlock / Druid / Shaman / Death Knight
mage und priest mit bot??
04/21/2005 - World of Warcraft - 1 Replies
hallo allerseits ... hab hier gerade mal bissele quer gelesen. ich würde gerne einen priest und einen mage auf level 60 botten. kann mir da jemand einen bot empfehlen? eventuell sogar mit link? wäre spitze. der realm bot scheint für caster weniger geeignet und den tiny hab ich nur für rogues gefunden. vielen dank schonmal



All times are GMT +2. The time now is 19:12.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.