Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > MMORPG Trading > World of Warcraft Trading
You last visited: Today at 05:48

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[S] RBG Boost für Warri MS o. FC [B] look in

Discussion on [S] RBG Boost für Warri MS o. FC [B] look in within the World of Warcraft Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
BlacK_Ner0's Avatar
 
elite*gold: 1
Join Date: Jun 2011
Posts: 151
Received Thanks: 10
[S] RBG Boost für Warri MS o. FC [B] look in

Suche für meinen Warri einen RBG boost (selfplay)
min 2,2 wertung!
Aktuelles Lr knapp 1,8
erfahrung im RBG 2k

Macht mir angebote bin für alles offen!
BlacK_Ner0 is offline  
Old 06/13/2012, 15:40   #2
 
BlacK_Ner0's Avatar
 
elite*gold: 1
Join Date: Jun 2011
Posts: 151
Received Thanks: 10
up suche immernoch!
BlacK_Ner0 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
WTS H12 WT Warri / H12 LoB Warri / LM2 WT Nuker [Phoenix]
05/08/2011 - 9Dragons Trading - 7 Replies
Hello, I am selling thoose characters as mentioned above. there is also a FC12 Shao nuker and a EC12 SF Nuker on yin, all characters are on the same account ! Premium is included and basic equip! I only want $$$ or 9Dragons Germany Account/Equip/Gold. If your interested offer me through PM or reply. If you want we can meet in game too.
Diszi/Warri vs. Retri/warri
03/25/2010 - World of Warcraft - 3 Replies
Hallo, Ich spiele mit einem Diszi Priest im 2v2 ich als Arms Warrior. Wir haben ein Problem, unzwar gibt es ein Team * Retri& Arms Warrior * die so übelst schaden raus hauen, wo wir garnichts machen können. In sekunden schnelle ist einer von uns beiden down. Hat jemand tipps was machen kann ?
WTT Highend Deff warri (letzter lacher) gegen alles ausser priester dk und warri.
11/16/2009 - Trading - 1 Replies
Ich würd mein acc gegen einen anderen tauschen, der warri hat volles und das atm bestes deff equip was es gibt, er hat die beste tankwaffe von kel und viele andere sachen die ihr euch einfach im arsenal anschauen könnt. Zur zeit is das arsenal down, wollte jetzt eigentlich den link hier posten, aber ihr könnt ihn euch ja anschauen wenn ich euch den namen nenn. zur zeit ist glaub ich eine angelrute angelegt, ich kann die zur zeit nicht wechseln da der account zur zeit inaktiv ist. sonst...



All times are GMT +2. The time now is 05:48.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.