Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > MMORPG Trading > World of Warcraft Trading
You last visited: Today at 00:18

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[S]Alli Schurken/Krieger 85 [B] Acc(Priest, ZG Tiger, 7k avc's etc.), Kohle, Pirox

Discussion on [S]Alli Schurken/Krieger 85 [B] Acc(Priest, ZG Tiger, 7k avc's etc.), Kohle, Pirox within the World of Warcraft Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
multilake's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2011
Posts: 366
Received Thanks: 32
[S]Alli Schurken/Krieger 85 [B] Geld

~closed -> neuer thread
multilake is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
Kaufe Schurken Account lvl 85 + 1 Trans Alli! Zahle 65 euro Paypal
04/26/2011 - World of Warcraft Trading - 2 Replies
Hallo leute also ich suche einen Account mit einem lvl 85 Schurken allianz + 1 Transfer auf malfurion equip gold usw alles egal ihr soltes lastschrift frei haben so wie perso kopie und cd keys!! also alle daten vorhanden
WTT EU: (5.8gs)80 UD Priest PvP for Spectral Tiger
11/21/2010 - World of Warcraft Trading - 0 Replies
Hi, I would like to trade my main WoW Account, which has played since vanilla. (Im first owner of the account, and have all the information, and do not try to scam me, already done many trades done) http://img838.imageshack.us/img838/1392/30393118. jpg It consists of my main (80 Undead Priest) - 5.8gs PVP HEALING / 5.2 ACH POINTS ( NO PVE 80s ACH ) - ABOUT 8K WHEN DONE The World of Warcraft Armory.. Focused on Achviement points (not PvE) and mounts. Have pt. 59 mounts, but about 80...
WTS Priest 80 , 4/5 T9, Hunter 80, Zulian Tiger Mount etc..
10/14/2009 - World of Warcraft Trading - 0 Replies
Moin, verkaufe letztendlich doch meinen Account. RL Nachwuchs ist da, der muss jetzt gelvlt werden ;) Chars: - Priest 80 - Relaxx EU Sen'Jin 450 Alch/Kräuter - Hunter 80 - Smuutje EU Sen'Jin 450 Skinning und Lederverarb im Aufbau Alts:
VK WoW Accounts (5/8 t6 Magier Alli;S3 Diszie Priest und Ud Schurken mit S1 Waffen)
06/29/2008 - World of Warcraft Trading - 1 Replies
Ich verkaufe zur zeit meine WoW chars da ich aufgehört habe zu spielen. Als gegenleistung suche ich Geld via Paypal. Alle chars sind von mir hoch gespielt worden und ich kaufe euch dann einen neuen Account auf den ich dan meinen Char drauf transe. Bei intresse PM me oder ICQ 305954473
[S] Leeren WoW BC Acc [B] LvL 62 Priest Alli PvP
06/12/2008 - World of Warcraft Trading - 2 Replies
Hi, ja ihr lest richtig, ich tausche einen 62er Zwergen Priester Account mit freigeschaltenem BC gegen einen leeren WoW Account mit BC bzw. gegen die beiden Keys. Ich habe seit längerem nen Account von nem Freund auf dem 3 70er drauf sind, u.a. einen den ich gezockt habe. Nun will der wieder zocken und deshalb möchte ich einen neuen Account mit seinen Daten anlegen und diesen einen Char transen. Mehr Infos per PM grüße



All times are GMT +2. The time now is 00:18.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.