Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Coders Den > Web Development
You last visited: Today at 21:30

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[S] Minecraft Wordpress Design [B] ?

Discussion on [S] Minecraft Wordpress Design [B] ? within the Web Development forum part of the Coders Den category.

Reply
 
Old   #1
Trade Restricted
 
Bl43ckH43wk's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2009
Posts: 986
Received Thanks: 33
[S] Minecraft Wordpress Design [B] ?

Heyho,

Ich suche ein Minecraft Wordpress Theme.
Es sollte leicht zu bearbeiten sein.
Es sollte nicht wie alle anderen Homepage aussehen mit diesen Grassblöcken etc.
Soetwas in der Art:

Wäre nett wenn mir jemand ein Gutes Schickt.

Wäre auch Bereit dafür zu Zahlen.
Bl43ckH43wk is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[S]Wordpress Design
09/08/2013 - Artist Trading - 2 Replies
Ich suche jemanden der mir ein Wordpress Design macht. Sollte so ähnlich wie dieses sein: News | Crytek Wer meint er würde das schaffen soll mich in Skype adden: riechy.apple
[Buying] Web Design (WORDPRESS)
06/06/2013 - Trading - 0 Replies
I want to take this template: Guild Wars 2 Norge or something similar for a custom wordpress site for my guild, contact me if you can get me this. Bump
[S] Minecraft - Wordpress Theme/Design
04/07/2013 - Trading - 4 Replies
Hallo community, suche für meine Server Homepage ein passendes Minecraft Design für Wordpress. Es sollte eine Anzeige haben der Spieler die Online sind! Spenden Knopf und sowas wäre nett muss aber nicht, kann 20-25€ In Psc oder Paypal auszahlen. Gruß Edit: Bin bis Sonntag Abend weg1
[B]Wordpress Minecraft Design
03/07/2012 - Trading - 3 Replies
Hey Hou. Ich biete hier mein Wordpress Minecraft Design an. Was ich dafür verlange ist mind. 5€ oder ähnliches. Vorschau: Das weiße auf dem Banner ist natürlich beim Verkauf nicht drauf. http://img528.imageshack.us/img528/4717/catscd.jp g
[Looking for] Wordpress Design(er)
11/13/2010 - General Art - 2 Replies
hi, i'm looking for an designer who are able to create a wordpress design (2 columns) just for a little small "world of warcraft" blog .. nothing big or special in it. It should just be a minimalistic Wordpress Blog .. payment arrangement's via IM ..



All times are GMT +1. The time now is 21:30.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.