Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Shooter > WarRock
You last visited: Today at 12:59

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



*HOT*Free Ts [ Channel + Rechte (ChannelAdmin) ..

Discussion on *HOT*Free Ts [ Channel + Rechte (ChannelAdmin) .. within the WarRock forum part of the Shooter category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2011
Posts: 1,016
Received Thanks: 230
*HOT*Free Ts [ Channel + Rechte (ChannelAdmin) ..

So, da ich nun einen Ts mit der Laufzeit von : 75 Tagen zur verfügung habe, stelle ich ihn euch auch zur verfügung.
Von mir erhalten könnt ihr:
Eigenes Clanicon
Channel Admin ( Pro Clan o.a 3 Channel )
Eigene Servergruppen .

Teamspeak IP
: 195.82.158.241:62500
Melden bei : Justin

Vorraussetzungen : Aktiv sein, mind. 3 Member , ein OFFENER Clan!

Mfg ..
.ℓøℓ:ʓ is offline  
Old 07/31/2011, 21:24   #2
 
elite*gold: 1
Join Date: Jul 2011
Posts: 210
Received Thanks: 51
nice abgekuckt D aber egal
.Nico is offline  
Thanks
1 User
Old 07/31/2011, 21:28   #3

 
elite*gold: 2390
The Black Market: 591/0/0
Join Date: Jul 2010
Posts: 13,752
Received Thanks: 17,322
Wir haben einen.
#closed
Real~Life is offline  
Thanks
1 User
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
Free TS³ Channel
03/03/2012 - Trading - 3 Replies
Hey Leutz, Ich biete euch euren eigenen Channel auf meinem TS³ Server und das ganze sogar kostenlos. Sub-Channels könnt ihr euch je nach User Zahl erstellen und natürlich bekommt ihr Channel Admin Rechte in eurem Channel. Teamspeak³ IP: crack-gaming.de Spenden und Thanks sind immer gerne gesehen. mfg FrEaKii
TeamSpeak 3 Channel FREE!
11/26/2010 - Main - 1 Replies
Moin, Ich und mein wachsendes Team haben ein neuen Public Projekt am laufen und das seid etwas erst fünf Tagen. Damit was daraus wird, brauchen wir Leute auf unseren TeamSpeak 3 Server. Wir garantieren: Deinen eigenen Gilden Channel Permanent! Und wenn man mehr benötigt, dann hinzugefügte Sub-Channels Permanent! Auch wenn eine kleine Freundschaft sich oft im Teamspeak treffen möchte, ab zwei Personen gibt es einen Permanenten Channel In bester Sprachqualität ...
Teamspeak 3 CHANNEL FREE!
10/22/2010 - General Art - 2 Replies
Moin, Ich und mein wachsendes Team haben ein neuen Public Projekt am laufen und das seid etwas erst fünf Tagen. Damit was daraus wird, brauchen wir Leute auf unseren TeamSpeak 3 Server. Wir garantieren: * Deinen eigenen Gilden Channel Permanent! * Und wenn man mehr benötigt, dann hinzugefügte Sub-Channels Permanent! * Auch wenn eine kleine Freundschaft sich oft im Teamspeak treffen möchte, ab zwei Personen gibt es einen Permanenten Channel * In bester Sprachqualität ...
PLEASE NO HACK AT FREE CHANNEL
07/30/2010 - S4 League - 3 Replies
PLEASE NO HACK AT FREE CHANNEL IT IS FUKING ANNOYING
Free ventrilo channel
06/19/2010 - Lineage 2 - 0 Replies
Hello, Ive recently set up a v3 300 slots ventrilo server with highest sound quality. There are no ads, no delays. No hidden tricks what so ever. In case you need one or your clan needs one, feel free to contact me and I'll create a channel for you along with designated username for channel administration. There are only two requirements: a) It must be used for Lineage2 purposes. Exceptionally it can be used for other games, but it is preferred it's mostly for L2 b) channel is...



All times are GMT +1. The time now is 12:59.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.