Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Vindictus
You last visited: Today at 16:58

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Evie Skill guide?

Discussion on Evie Skill guide? within the Vindictus forum part of the MMORPGs category.

Reply
 
Old   #1
 
_Point_'s Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2012
Posts: 939
Received Thanks: 98
Evie Skill guide?

Hey ho leute...

Habe das spiel gefunden, weil mir metin2 einfach zu dumm wurde...
Damit ich jetzt meinen char nicht komplett verskille wollte ich fragen wie ich den acc elvie skille, da ich 0 Plan vom spiel hab

Danke & lg
_Point_ is offline  
Old 04/07/2013, 13:12   #2
 
LucySw's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2008
Posts: 1,653
Received Thanks: 232
kommt drauf an stab oder sensen evie im endeffekt kannst du ja eh alles maxen^^
sensen att und krit stab mag att und mag krit... dan noch die passiven die eure werte steigern stärke sense int stab (int braucht man zwar immer aber egal xD
PM mich ingame und ich gug wo ich dir helfen könnt^^
LucySw is offline  
Thanks
1 User
Reply


Similar Threads Similar Threads
Lvl ,Fertigkeiten u. Meso verdien Guide/Helpfull Train, Skill a. gain Mesos Guide
01/05/2012 - MapleStory - 1 Replies
Lvl Plätze von Lvl 10-200 Lvl 0 - 10 = Anfangs / Tutorial Quests^ Lvl 10 - 18 Blaue Schleifen Schweine rechts von Nautilus. Lvl 18-25 Golems / Mix Golems in der nähe von Henesys Lvl 25-30 Aligatoren in der nähe von Kerningstadt Lvl 30-35 Pilzschloss Quests Lvl 30-50 Karneval Party Quest Lvl 35-50 CDs im Kerningstadt Einkaufszentrum Lvl 45-55 Drachen im Schläfrigen Wald
[GUIDE] How to Skill Guide für alle Klassen (Teil 1/2 Krieger und Ninjas)
12/23/2010 - Metin2 Guides & Templates - 42 Replies
So hier ist mein erster Guide :cool: hoffe er gefällt euch :D 1. Der Krieger 1.1 Der Körper Krieger Die Vorteile des Körper-Kriegers ( KK ) sind Schnelligkeit, und der Dmg den dieser Char reinzimmern kann.
[GUIDE] How to Skill Guide für alle Klassen (Teil 1/2 Krieger und Ninjas)
06/20/2010 - Metin2 Guides & Templates - 3 Replies
So hier ist mein erster Guide hoffe er gefällt euch 1. Der Krieger 1.1 Der Körper Krieger Die Vorteile des Körper-Kriegers ( KK ) sind Schnelligkeit, und der Dmg den dieser Char reinzimmern kann.
[Guide]My Guide How Add Skill Ninja in Client 5065
07/14/2009 - CO2 PServer Guides & Releases - 9 Replies
Hello All Now Your Need Skill Ninja in Client 5065 My followers can Talk My On Yahoo [email protected] Now For Your Guilde My in Yahoo How Activation Katana And Tilmsian in Client 5065......



All times are GMT +2. The time now is 16:58.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.