Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > News & More > User Submitted News
You last visited: Today at 07:02

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Silkroad - Deutscher Service

Discussion on Silkroad - Deutscher Service within the User Submitted News forum part of the News & More category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 8,641
Received Thanks: 1,217
Silkroad - Deutscher Service

Joymax, die Entwickler des MMORPG's Silkroad Online haben auf der offiziellen Spieleseite bekannt gegeben, dass nun der Deutsche Service eingeführt wurde. Das heißt, dass es eine neue deutsche Homepage gibt und eine Kundenbetreuung, die ihr per eMail nutzen könnt. Weiterhin arbeitet Joymax an mehr Service's im deutschsprachlichem Raum. Außerdem finden zusätzlich noch Events zum Start, der neusten Version statt, bei denen ihr tolle Preise gewinnen könnt.
Brocroc is offline  
Reply

Tags
sr


Similar Threads Similar Threads
[Service] PSRO & Official Silkroad Middleman Service
08/07/2010 - Middleman - 3 Replies
http://img829.imageshack.us/img829/6372/57547690.p ng Hello e*pvp community! Here I offer you my completely FREE middleman service for Private Silkroad Servers and Official Silkroad Servers(isro,rusro only). *** Requirements : No negative itrader/Black Market rating: Requirement Fulfilled.
DEUTSCHER LVL SERVICE / DEUTSCHE WOW BOTS
02/18/2010 - WoW Bots - 5 Replies
Guten abend.!:) Ich biete 16 Stunden am tag meinen lvl Service an. mein Team besteht auf 13 Leuten. Preislich kommt drauf an wie du es gelvlt haben möchtest. Manuell (Sprich von den leuten Selbst) // Oder von unseren Bots . ------------------------------------------------- -------------- Wir verkaufen auch Unsere Bots um einen kleinen preis. ------------------------------------------------- -------------- Hast du interesse? Dan Schreibe mir eine Private nachricht oder Adde mich in Msn :...



All times are GMT +2. The time now is 07:02.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.