Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Trading
You last visited: Today at 23:56

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Verkaufe MusicBot TS3

Discussion on Verkaufe MusicBot TS3 within the Trading forum part of the The Black Market category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2015
Posts: 8
Received Thanks: 0
Verkaufe MusicBot TS3

SOLD
Star <3 is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
[Selling] Teamspeak 3 MusicBot
01/29/2015 - Trading - 2 Replies
Hi, i am setting up some TS3 Music Bots, and i want you to test it! I wanna start selling them for 1€/Month I need some ppl with TS3 Servers who can vouch for me. Vouches will be about ~ 3 Days for free If you are interested just wirte smth or PM me Thanks :mofo:
[S]Ts 3 Musicbot [B] PSC
05/14/2014 - Trading - 1 Replies
Hey suche jemanden, der mir auf meinen TS einen Musicbot installieren kann bzw mir erklären kann wie man es macht. Bei Interesse Pn oder Skype: alimina91
[Selling] Neu! Teamspeak MusicBot
03/17/2014 - Web Host / Server Trading - 8 Replies
http://wiki.gshost.de/images/6/6a/Ts3musicbot.png Ab sofort bieten wir unsern Teamspeak Music Bot für Ihren Teamspeak an. http://gshost.de/teamspeak-musik-bot.html Was kann unser MusicBot? Mit einem MusicBot könnt Ihr Musik auf eurem Teamspeakserver hören. Ihr könnt euch einen extra Channel einrichten in dem ihr diesen Musicbot laufen lassen könnt. Teamspeak 3 Musik Bot Mieten Für Clans , Gilden, Internetradios und um einfach nur mit Freunden Musik zu hören
1x Teamspeak3 MusicBot
12/13/2013 - Freebies - 20 Replies
Hier verlose ich ein Ts3 Musik Bot für 1Monat lang. Was ihr tun müsst, ist einfach "Ich will" zu schreiben. Was der Bot so kann könnt ihr hier nachlesen: klick Bedingungen zur Verlosung - Ihr braucht ein Teamspeak 3 Server - Optional SA rechte Verlosung geht bis 13.12.12 20:00 uhr
Teamspeak 3 Musicbot ~ e*gold
12/16/2012 - elite*gold Trading - 17 Replies
^topic 1 Stunde: 10 e*gold 2 Stunden: 20 e*gold 3 Stunden: 30 e*gold 4 Stunden: 40 e*gold 5 Stunden 50 e*gold .... .... .... ....



All times are GMT +2. The time now is 23:56.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.