Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Trading
You last visited: Today at 19:04

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Verkaufe Heroes and Generals Account

Discussion on Verkaufe Heroes and Generals Account within the Trading forum part of the The Black Market category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2013
Posts: 3
Received Thanks: 1
Verkaufe Heroes and Generals Account

Verkaufe Heroes and Generals Account für 35€ PSC Guthaben habe normalerweise würden die "Helden" Charakter die ich im Spiel gekauft habe inc. den Premium Status von derzeitig 29 Tagen 50€ Kosten.

Hier noch die Bilder von den Charakteren der Sniper(Leutnant) & Infanterist(Major) sind am wertvollsten.















eagel2011 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
(V) Heroes & Generals Account (S) Bietet mir was an
07/15/2018 - Trading - 2 Replies
Guten Abend und Fröhliche Weihnachten, wollte hier gerne meinen Heroes & Generals Account verkaufen, ich suche dafür eigentlich nichts besonderes ihr könnt mir alles mögliche anbieten. Screenshot: http://s7.directupload.net/file/d/3114/2ezyu9cl_p ng.htm Wenn ihr Interesse habt addet ich doch einfach in Skype oder schreibt mir hier eine PN, ihr könnt auch gerne hier direkt im Thread nachfragen wenn fragen bestehen sollten.
Heroes & Generals: Available on Steam
11/09/2014 - Gaming News - EN - 4 Replies
Reto-Moto has announced that their free-to-play WWII MMO-shooter Heroes & Generals will be available from 2pm GMT today on Steam. Heroes & Generals uniquely combines an authentic WWII online first-person shooter experience with a rich strategic layer, where every action can turn the tides of a persistent war for European domination fought between axis and allied forces. Heroes & Generals - Steam Launch Trailer - YouTube "Heroes & Generals was one of the first 10 games to be Greenlit...
[Selling] Heroes and Generals Account
08/09/2014 - Trading - 0 Replies
close
Heroes and Generals [F2P MMOFPS]
06/17/2014 - General Gaming Discussion - 6 Replies
Hey epvp-Community, Falls ihr das Spiel nicht kennt, hier ein kurzer Artikel: Heroes & Generals: Open Beta MMOFPS erhält bis dato größtes Content-Update! Das Spiel ist super, aber taktisch sehr betont. Alleine geht also nichts. Hat wer Bock mitzuspielen? Meldet euch einfach. MfG Micha aka Vincii
Heroes & Generals New Game [Beta]
03/22/2013 - User Submitted News - 4 Replies
Hallo Leute , Es gibt ein Neues Spiel auf dem Markt es ist Free2Play. Dabei handelt es sich um den 2ten Weltkrieg. Ihr Braucht für die Registration einen PromoCode. Hier bekommt ihr einen PromoCode aber es sind noch 3726 Key´s zurverfügung also schnell handeln. Eng:



All times are GMT +2. The time now is 19:04.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.