Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Trading
You last visited: Today at 03:22

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[S] PSC-Rest: 0,99€ oder mehr [B] Dead Space und Crysis 2

Discussion on [S] PSC-Rest: 0,99€ oder mehr [B] Dead Space und Crysis 2 within the Trading forum part of the The Black Market category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 159
Join Date: Oct 2013
Posts: 37
Received Thanks: 1
[S] PSC-Rest: 0,99€ oder mehr [B] Dead Space und Crysis 2

Hallo,

ich bräuchte mal in naher Zeit eine PSC mit 0,99€ oder mehr.
Dafür würdet ihr bekommen:
- Dead Space Key für Steam
- Crysis 2 Key für Origin

Würde mich freuen wenn sich jemand finden würde.

Wenn der Handelspartner vertrauenswürdig ist, dann gebe ich zuerst, wenn nicht dann ihr.
Meine Negativ-Bewertung die ich habe ist nicht rechtmäßig, schaut mal auf die Bewertungen des Ausstellers.
realkotak is offline  
Old 04/14/2014, 12:03   #2 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 54
The Black Market: 652/0/0
Join Date: Mar 2014
Posts: 7,175
Received Thanks: 1,929
Kann dir über Mypsc die 99 Cent geben
ROLiKEEEY is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Selling] “Sell| Origin account with Crysis 2 max.edition|Dead space|Dead Space 3 and more..
12/02/2013 - Origin Trading - 14 Replies
Hello, I want sell my origin account with: -Crysis 2 Maximum Edition -Dead Space -Dead Space 3 -Medal of Honor -Burnout Paradise: The Ultimate Box -Mirror's Edge.
[Selling] “Sell| Origin account with Crysis 2 max.edition|Dead space|Dead Space 3 and more..
12/01/2013 - elite*gold Trading - 13 Replies
Hello, I want sell my origin account with: -Crysis 2 Maximum Edition -Dead Space -Dead Space 3 -Medal of Honor -Burnout Paradise: The Ultimate Box -Mirror's Edge.
[Selling] Günstige Origin Keys 60eG: Dead Space 1 + 3, Crysis 2,Burnout Paradise und mehr 60eG
08/14/2013 - elite*gold Trading - 0 Replies
Biete hier einmalig Origins Keys für folgendes Spiele an: Dead Space Origin Key Dead Space 3 Origin Key Medal of Honor Origin Key Mirror's Edge Origin Key Burnout Paradise: The Ultimate Box Origin Key Crysis 2 Maximum Edition Origin Key Treasure kostet 60eG und enthält alle Keys für Origin.
[Selling] Dead Space 1&3, BF3, Sims 3, Crysis 2, Mirrors Edge, MoH und mehr alles für ~3.50€
08/14/2013 - Trading - 3 Replies
Da hier einige Leute versuchen mit diesen Bundle Geld zu verdienen, wollte ich darauf aufmerksam machen, das ihr für 3.50€ das HumbleBundle kaufen könnt. https://www.humblebundle.com/ Das gute an dem Bundle ist, ihr könnt entscheiden wieviel ihr zahlt und es wird sogar gespendet (könnt ihr selbst zuweisen), daher finde ich es auch peinlich das hier einige versuchen aus Aktionen für einen guten Zweck noch Geld zu machen. Traurig sowas. ab 1$: Dead Space 1 (origin/steam) Dead Space 3...
[B] Steam Acc (BO1,BO2,MW3,und mehr) [S] Dead Space 3 Key oder 25€
02/09/2013 - Trading - 1 Replies
wer bilder haben will meldet sich bei mir :) auf dem account sind Z.b Black ops 1 Black ops 2 + Nuketown Mw 3 CS:GO



All times are GMT +2. The time now is 03:22.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.