Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Trading
You last visited: Today at 03:23

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Teamspeak3 Server(s)

Discussion on Teamspeak3 Server(s) within the Trading forum part of the The Black Market category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2007
Posts: 223
Received Thanks: 30
Teamspeak3 Server(s)

I got some extra servers i am looking to sell and figured i would post here to see if anyone was looking for one

i am selling 3 ts3 servers that got 100 slots for $10 a month

so if you are wanting to get a server please send me a PM here and we can talk more


Note: Only Accept Paypal for payments
PKDemon is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[S] Teamspeak3 Server
10/08/2013 - Trading - 5 Replies
Hallo suche einen Teamspeak3 Server der lange läuft. Wenn jemand Spendet, täglich sind ca. 10 Leute drauf also reichen mir 15 Slots! Wenn jemand Verkauft möchte ich Interface Daten haben !! Biete Steam Account mit: Counterstrike Source Grand Theft Auto IV Interfestion: Survivor Stories Steam Trading Card Beta Access
[Kostenlos][Service]TeamSpeak3 Server hosting / Richte TeamSpeak3 Server ein
01/02/2013 - Minecraft - 2 Replies
TS Server Hallo Elitepvpers, ich stelle hier TeamSpeak3 Server zur Verfügung. Es gibt die Pakete S, M & L Vorraussetzung: Die TS3 Server müssen genutzt werden. Falls dies nicht der Fall ist, wird der TS3 Server abgeschaltet. S:
[ Verkaufe ] 3x Teamspeak3 Server - 137 Slots Server - mit Passwort!
10/12/2011 - elite*gold Trading - 7 Replies
Hey Com, habe hier 3x Teamspeak3 - Server von meinem Kumpel geschenk bekommen. Da wir/ich sie nicht gebrauchen bzw. schon einem am Laufen haben, setze ich meinen Teamspeak3 Server zum Verkauf! Ich habe 3 aktive. Beim Kauf erhaltet ihr: - Die Serveradresse/IP - Den Serverpasswort - Einen neuene Berechtigungsgschlüssel
Teamspeak3 Server
02/13/2010 - Technical Support - 0 Replies
Habe mir auf meinem vServer einen Teamspeak3 Server installiert, hat jemand vielleicht eine Idee wie ich den Server dauerhaft zum laufen bekomme? Zur Zeit muss ihn immer manuell über screen starten, möchte aber nicht immer Putty am laufen haben, oder den Pc an haben, damit sich jemand mit dem Server verbinden kann. Debian 5.0 minimal ist installiert



All times are GMT +2. The time now is 03:23.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.