Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Social Media Trading
You last visited: Today at 12:54

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Facebook Like Shop by RoterKnopf

Discussion on Facebook Like Shop by RoterKnopf within the Social Media Trading forum part of the The Black Market category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 370
Join Date: Jul 2012
Posts: 96
Received Thanks: 1
Facebook Like Shop by RoterKnopf

RoterKnopf is offline  
Reply

Tags
facebook, like"s, shop, social points, trading


Similar Threads Similar Threads
[Shop]Facebook Accounts Shop *TOP Preise*
02/06/2013 - elite*gold Trading - 10 Replies
Facebook Account Store 100 % Trusted - 24/7 Account creating by a dedicated Windows Root Using High Secure Proxy List Trade only via Treasure Botting Tool by tolio
Facebook App Shop
06/17/2012 - elite*gold Trading - 16 Replies
http://img191.imageshack.us/img191/1526/unbenanntz dj.png Die Apps habe ich zum verkaufen und ich könnte eure wunsch App erstellen :) Pro App = 26 E*Gold Wenn ihr direkt alles kauft kostet es natürlich weniger In jeden App ist eine Anleitung dabei wie man es installiert! Neue Apps werden folgen ;) €dit: Die Apps dürfen nicht weiter verkauft werden oder verschenkt um es weiter zu verkaufen müsst ihr von mir ein License kaufen die nicht so teuer ist.
*Facebook App Shop by Säx?*
06/13/2012 - elite*gold Trading - 0 Replies
Ich eröffne Heute meinen Facebook App Shop. Häufig gestellte fragen: Wie das funktioniert? Bezahlt wird bevor ich die Installation ausgeführt habe. Was ich machen muss? Du musst mir Admin-Rechte auf der Seite geben für kurze Zeit.
..~* Facebook Like Shop*~.. [Hier könn ihr Likes für Eure Facebook page bekommen]
04/08/2012 - Social Media Trading - 17 Replies
Hey Leute. In diesem Shop biete ich euch Facebook likes an. Die Likes bekommt ihr über andere nutzer, die für den like einen punkt von mir bekommen. Das Heißt nach dem wir verhandelt haben schickt ihr mir die facebook seite die die Likes bekommen soll und ich stelle sie dann auf einer Seite online. Hier geht es nicht um 5-10 likes die ihr bekommt sondern um über 500!!!



All times are GMT +1. The time now is 12:54.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.