Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Trading
You last visited: Today at 19:51

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[°Linkifans-Shop°] Webdesign

Discussion on [°Linkifans-Shop°] Webdesign within the Trading forum part of the The Black Market category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
Linkifan's Avatar
 
elite*gold: 130
Join Date: Sep 2010
Posts: 307
Received Thanks: 101
[°Linkifans-Shop°] Webdesign

CLOSED
Linkifan is offline  
Old 09/25/2011, 19:45   #2 Trade Status: Unverified(?)
 
Project Rivalry's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2010
Posts: 1,674
Received Thanks: 229
machst du das erste design hier umsonst.^^
Project Rivalry is offline  
Old 09/26/2011, 00:35   #3
 
Linkifan's Avatar
 
elite*gold: 130
Join Date: Sep 2010
Posts: 307
Received Thanks: 101
Nein, das ist zu viel Arbeit und darauf zu hoffen, dass du noch ein zweites haben willst brauche ich ja dann wohl nicht
Linkifan is offline  
Old 10/21/2011, 17:11   #4 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 2
Join Date: Feb 2011
Posts: 166
Received Thanks: 20
Machst du auch Blogger.com Desgines?
T0Bi4S is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
[WEBDESIGN]Templates
05/25/2021 - Dekaron Private Server - 50 Replies
Hey ;) ...at first, i do this because i don't want anymore PM's about "can you give me this design, bla bla bla...". I don't know how ppl don't see: Anyway, here you have all my projects and something new ;) 1. Dekaron01 - view 100% http://img513.imageshack.us/img513/3797/dekaron3k .th.jpg
[S] Webdesign [B] 10€ PSC
09/19/2011 - Trading - 1 Replies
Hi, undzwar suche ich jemanden, der mir ein angenehmes Webdesign erstellt (von mir aus auch codet, wenn nicht, gesliced sollte es mindestens sein!). Und zwar soll es ein relativ schlichtes sein, ohne viel drumherum, und Web 2.0 beinhalten. Die Thematik der Seite ist quasi die gleiche wie die von u2bviews.com . Bei Interesse bitte per Skype ( c0mu123 ) oder hier in epvp melden!
Webdesign
12/02/2010 - Technical Support - 11 Replies
Hallo. Ich habe mal eine technische Frage. Und zwar werde ich ca. in einem Monat eine komplette Internetseite haben, welche technisch funktionieren wird. Jedoch ist das Design der Seite allgemein schlecht. Ist für das Webdesign der Quelltext der Seite eigentlich notwendig? Ich kenne mich leider auf diesem Gebiet nicht so gut aus. Und was würde mich das ca. kosten? Oder wie viel Aufwand ist das? (Seite hat ca. 8 Seiten)
SRO Webdesign & more
08/28/2009 - Silkroad Online Trading - 4 Replies
Hey, I offer here every kind of webdesign or graphicdesign for your SRO (or other games) website Every webdesign cost 30€ (42,80 US$) Payment only via PAYPAL I made a webdesign for ECSRO, but obviously they dont want it I sell this with own SRO-Like logo for 30€
Webdesign ->
06/14/2006 - General Art - 2 Replies
Mjo da ich atm für meine Firma eine neue Website machen soll und ich den Artists bereich endlich mal mit was sinvollem verbinden kann Post ich hier maln bild vom design wies ATM is und würde gern wissen, was ihr davon haltet ;f http://img89.imageshack.us/img89/5837/preview4ii. jpg So far-



All times are GMT +2. The time now is 19:51.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.