Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Trading
You last visited: Today at 06:21

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[S]Vserver für PSC

Discussion on [S]Vserver für PSC within the Trading forum part of the The Black Market category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2011
Posts: 42
Received Thanks: 35
[S]Vserver für PSC

Hi,

suche nen VServer ( muss kein guter sein)!
Würde monatlich mit PSC zahlen.

Betriebssystem hätt ich gerne Debian.

Preislich so um die 10€.

Grüße
.Exilium
DeathleyDragon is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
vServer ?
04/06/2010 - Metin2 Private Server - 9 Replies
mal ne frage was hat es eigentlich mit diesen virtuellen servern auf sich manche meinen man kann metin server drauf laufen lassen aber es laggt, andere saen es geht überhaupt nicht und vserver hätten kein bsd und bla kann mich jmd darüber aufklären? denn ich habe 2 sehr gute anbieter für vserver gefunden die extrem günstig sind^^ übrigens ists mir eig. egal obs n bisschen laggt
vServer
01/19/2010 - Metin2 Private Server - 11 Replies
Moin, hab nen vServer mit 5 GB Ram.. Möchte da nur meine Quests testen ... wie kann ich da nen MT2 Server drauf laden ? Hab den von Server4You weis jemand wie man das bedient ? Ist Debian als System drauf .. MFG
[vServer] I give vServer for a DFlyFF Account
02/24/2009 - Flyff Private Server - 3 Replies
Hi, E*Pvpers. I've got a vServer with can be use for a FlyFF Private Server, but I dont need it. If you want the vServer, give me informations from your Account. The chars. should be on the Server Resem (right?). Here are the Hardware details: # CPU-Leistung 100% (vergleichbar mit einem P3, nutzbar bis zu 1000MHz) # Arbeitsspeicher (garantiert) 512 MB # Arbeitsspeicher (dynamisch) 1.024 MB # Festplatte 10 GB



All times are GMT +2. The time now is 06:21.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.