Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 08:39

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



2 desktops

Discussion on 2 desktops within the Technical Support forum part of the Off-Topics category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2013
Posts: 755
Received Thanks: 30
2 desktops

hallo, Ich habe ne frage habe ein autoit prog... geht abe rleider nur im vordergrund--- würde es gerne so laufen lassen... und zum 2 desktop swizchen und dort weiter arbeiten ohne das , das autoit programme auf desktop 1 behindert wird geht sowas?
Energyzer92 is offline  
Old 08/23/2013, 13:17   #2
 
elite*gold: 57
Join Date: Jun 2011
Posts: 2,220
Received Thanks: 865



Windows 7 DVD/ISO besorgen und der Anleitung folgen, bzw. irgendeine bei Google raussuchen.
Hier gibt es offizielle Downloads von Microsoft:



Hier ein Tutorial:


Grüße
Zypr is offline  
Thanks
1 User
Old 08/23/2013, 13:26   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2013
Posts: 755
Received Thanks: 30
Danke sieht sehr komplizioert aus^^ dahcte gibt son prog der das dann alles macht^^
Energyzer92 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
2 Desktops fehler
01/25/2013 - Technical Support - 6 Replies
Hey ich habe 2 Desktops einmal einen normal Desktop(1680x1050) und einen Fernseher der eigentlich größer ist aber ich habe mal unter"Bildschirmauflösung" geguckt und da steht nur 1360x768. Kann ich das mit einem Treiber oder so erhöhen?
2 Desktops ?
11/14/2011 - Technical Support - 10 Replies
Hey, Ich hab zwei desktops aber jetzt wollte ich den zweiten abschlaten weil ich ihn atm ned brauche aber der ist immer noch am laufen trotz dessen das ich ihn abgedreht habe jetzt wollte ich fragen wie ich den Deaktivieren kann oder Help pLS :O !
Eure Desktops
01/14/2011 - Off Topic - 3 Replies
Hiho Leute, Ich denke es wird mal Zeit, dass die E*PVPer auch mal Zeigen was auf ihren Desktops so alles los ist. Bitte keine Cleanups etc. nur pure Screens :D bei privaten Sachen würde ich aber dazu raten mit Paint oder so drüber zu kritzeln! ;) Also ich fang mal an. MEIN DESKTOP: http://www.img-teufel.de/uploads/image367baeb7a09 png.png
Desktops!
03/02/2010 - Off Topic - 2 Replies
Well the title really explains it all. Post a picture of your desktop and view others. Here is mine. http://i292.photobucket.com/albums/mm14/abc123ll/ Untitled-5.jpg I almost always get my wallpapers from either 4walled or fuguri. Many of you might have known of 4scrape.com? Well these are the branches off of it from when it went down.
2+ desktops
05/26/2007 - Conquer Online 2 - 2 Replies
Hi, i'm looking for a program wich you can use to have 2+ desktops without needing more than one windows login. I haven't tryed it in a while, but before when i just changed user on the comp i got disconnecten, so i'm looking for a program where you can have more than one desktop and change between desktops easy and fast without getting disconnected. It would make it so much more easy to have CO on one desktops and internet stuff on another, i usually have allot of different program and...



All times are GMT +2. The time now is 08:39.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.