Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Off-Topics > Technical Support
You last visited: Today at 15:01

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Windows Vista Ultimate x64 Treibersignierung..

Discussion on Windows Vista Ultimate x64 Treibersignierung.. within the Technical Support forum part of the Off-Topics category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2008
Posts: 3,038
Received Thanks: 1,581
Windows Vista Ultimate x64 Treibersignierung..

So nun brauch auch ich mal Hilfe. Wie jeder weiss bin ich ein totaler Vista Hasser! Warum fragt Ihr? Weil Microdoof nix besseres zu tun hat und solche Sachen wie UAC und Treibersignierungen einbaut die kein Mensch braucht. Zumal ich mir eine eigene License gekauft habe und selber entscheiden will, was ich Installieren darf und was nicht, dass geht Microdoof nämlich nen Scheissdreck an, meine License mein Windows, nicht anders!

Nun möchte ich mir Vista Ultimate x64 installieren, werde es aber nicht installieren ohne vorher zu Wissen, wie ich die Treibersignierung unter aktuellen Updates deaktiviere. Soweit ich weiss ging das mit einem diversen Befehl der aber seit den neuen Updates nix mehr bewirkt.

Kann mir wer geaueres dazu sagen?

lg
0x1337 is offline  
Old 12/30/2008, 09:47   #2
 
kik87's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2007
Posts: 365
Received Thanks: 155
vllt hilft dir das
oder
soll auch hilfreich sein

oder
Quote:
# Eine Command Shell als Admin aufmachen
# Eingabe von “bcdedit /set loadoptions DDISABLE_INTEGRITY_CHECKS” (das DD ist kein Tippfehler)
# Reboot und sich daran erfreuen, dass man wieder eine vernünftige Neuerung in Vista ausgeschalten hat.
kik87 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
BOTS THAT WORKS ON WINDOWS VISTA ULTIMATE!
09/16/2008 - CO2 Programming - 4 Replies
guys please give me a bot that works on windows vista ultimate... i am applying as an apprentice of any good hackers.. I'am very interested in learning about hacking!



All times are GMT +2. The time now is 15:01.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.