Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Steam Trading
You last visited: Today at 16:27

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[B] SteamAccount (CoD MW2, Borderlands, Bioshock 1&2|53 Games!!)[S]PSC,eGold *HOT*

Discussion on [B] SteamAccount (CoD MW2, Borderlands, Bioshock 1&2|53 Games!!)[S]PSC,eGold *HOT* within the Steam Trading forum part of the The Black Market category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 1
Join Date: Oct 2011
Posts: 218
Received Thanks: 177
Smile [B] SteamAccount (CoD MW2, Borderlands, Bioshock 1&2|53 Games!!)[S]PSC,eGold *HOT*

Hey Leute,


Da ich nicht mehr bei Steam online bin,
verkaufe ich mein Account, was soll ich damit auch.
Hier meine Spiele+Wert des Accounts: (per Steamcalculator)


Kosten 
PSC25 €
e Gold650 eG

Kontakt 
Skypejaninaaxoxo
ePVPPM

Viel Spaß damit!
NiNjAˆˆ is offline  
Thanks
1 User
Old 10/05/2012, 09:42   #2 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: -19
Join Date: Sep 2012
Posts: 108
Received Thanks: 28
Habe leider zurzeit nicht so viel Geld,
sieht aber nice aus^^
FamousBrothers is offline  
Thanks
1 User
Reply


Similar Threads Similar Threads
[B]Steam Acc (Borderlands,Bioshock 1&2, CoD MW2, L4D2 uvm!!|53 Spiele!!!!) [S] eGold
10/02/2012 - elite*gold Trading - 1 Replies
Heyho, Willkommen hier. Da ich nichtmehr bei Steam online bin, verkaufe ich mein Account, was soll ich damit auch. Hier meine Spiele: Link Hier kannst du ihn kaufen:
[B]Steam Acc (Borderlands,Bioshock 1&2, CoD MW2, L4D2 uvm!!|53 Spiele!!!!) [S] eGold
09/29/2012 - Steam Trading - 3 Replies
Heyho, Willkommen hier. Da ich nichtmehr bei Steam online bin, verkaufe ich mein Account, was soll ich damit auch. Hier meine Spiele: Link Hier kannst du ihn kaufen:
(B) Left 4 Dead 2, Bioshock 2, Borderlands(S) Psc
02/05/2012 - Steam Trading - 0 Replies
So biete hier mein Steam Acc mit den unten vorliegenden Spielen an! Suche dafür Psc! Added mich in Skype: bigbolzen http://img7.imagebanana.com/img/xw7idqje/thumb/20 12_02_05_14_38_01_976x404.png P.s. Habe noch ein Origin Acc mit Crysis 2, Bf2 Bad Company und Sims 3 Genauso wie noch einen Steam Acc mit Just Cause, terraria und ich glaube Warhammer...



All times are GMT +2. The time now is 16:27.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.