Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Silkroad Online
You last visited: Today at 03:52

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



DB-Bot 1.0beta laucher schließt

Discussion on DB-Bot 1.0beta laucher schließt within the Silkroad Online forum part of the Popular Games category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2008
Posts: 22
Received Thanks: 13
DB-Bot 1.0beta laucher schließt

Huhu habe folgendes problem.

Habe den DB-bot 1.0 beta auf ZSZC und haben folgendes problem.
Wenn ich alles gestartet haben und mich einloggen will mit dem Prozess patcher
dann schließt sich der Launcher ohne eine fehlermeldung.. ab und zu nach längerer zeit und manchmal auch direkt beim ersten login versuch.. habe es auch mit der 0.8er version versucht udn habe diesen Fehler..
Und auch ingame stürtzt das game einfach ab ohne fehlermeldung..
Habe bcdisioninfo,gateport, divisioninfo etc alles ersetzt. der bot funktioniert auch. das ist nicht das problem.. nur das sich das game beim einloggen einfach schließt.
wäre nett wenn mir da wer helfen kann


edit english:

I have folowing problem:

when i start the game with the bot and i want to login with processpatcher, my game closed without a error.. bot works wonderfull.. i have only the problem that the launcher closed very often when i try to login and sometimes ingame without error
bulletna is offline  
Old 08/01/2010, 07:43   #2
 
atramentous7's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2010
Posts: 485
Received Thanks: 106
DB-Bot is for private servers, you posted this in the normal SRO section so I assume you are trying it on a normal server. It wont work.
atramentous7 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
DB-Bot 1.0beta laucher closed
08/01/2010 - SRO Private Server - 3 Replies
DB-Bot 1.0beta laucher schließt Huhu habe folgendes problem. Habe den DB-bot 1.0 beta auf ZSZC und haben folgendes problem. Wenn ich alles gestartet haben und mich einloggen will mit dem Prozess patcher dann schließt sich der Launcher ohne eine fehlermeldung.. ab und zu nach längerer zeit und manchmal auch direkt beim ersten login versuch.. habe es auch mit der 0.8er version versucht udn habe diesen Fehler.. Und auch ingame stürtzt das game einfach ab ohne fehlermeldung.. Habe...
[Rel]Conquer Laucher[C++]
05/20/2010 - CO2 PServer Guides & Releases - 24 Replies
Hello, Scottdavey has inspired me to make a conquer laucher in C++ So why C++ ?: The main reason is becuase nobody can decompile your program and steal your code... And as I said I am learning C++ I made this because I wanted to learn abit of C++ so I will continue to make this So What does this do ?:
Probleme mit eternia laucher
03/20/2010 - Last Chaos Private Server - 7 Replies
ja ich hab ein kleines problem mit meinem laucher. also ich starte ihn und dann kommt update failure und und du wo eigentlich die informationen sind steht website nicht gefunden... :mad: bitte helft mir ich will ja schließlich wieder spielenkönnen :D so siehts aus
Laucher Images
02/02/2010 - Dekaron Private Server - 4 Replies
Anyone know what program i need to edit launcher images and can elaborate on how to do it?



All times are GMT +2. The time now is 03:52.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.