Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 03:10

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



WTB Vote for DP script

Discussion on WTB Vote for DP script within the Shaiya Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2012
Posts: 128
Received Thanks: 23
WTB Vote for DP script

Hello everyone , i wanna buy Script to vote on extremetop,gamingtop,topofgames , etc . I wanna Script for vote like this : . Skype : admin_crank
Gamer # is offline  
Old 11/23/2013, 16:53   #2 Trade Status: Unverified(?)




 
Autrux's Avatar
 
elite*gold: 1
Join Date: Dec 2010
Posts: 33,264
Received Thanks: 5,695
Arrow Shaiya PServer Development -> Shaiya Trading

#moved
Autrux is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
#help , vote script
11/22/2015 - Dekaron Private Server - 12 Replies
hello all . i tried all ways . searching , and tried some ways to fix from jainever123 fixes by edit php.ini but still no change to work .... my error is : some one help me plz .:handsdown::handsdown:
[Buying] Vote Script
08/14/2013 - Metin2 Trading - 2 Replies
Servus, Ich Suche ein Bugfreies Vote4coins Gebe 30Euro 3X10PSC Skype:xcrankdaniel
Vote Script =D
05/28/2012 - Metin2 Private Server - 0 Replies
Moin liebe leute , ich hab den vote script von xPit und der funz , bei mir prächtig , aber ich hab ein fehler bemerkt, und zwar : wenn ich vote 4 coins machen will dann steht da ganz oben links folgendes : Notice: Undefined index: site in C:\xampp\htdocs\Vote\vote.php on line 28 Notice: Undefined variable: s4 in C:\xampp\htdocs\Vote\vote.php on line 30 Notice: Undefined variable: s5 in C:\xampp\htdocs\Vote\vote.php on line 30 Kann man das irgendwie wegmachen? Ich freue mich auf eure...
Vote Script
03/29/2012 - Flyff Private Server - 11 Replies
Hallo Epvp.. Habe eine Frage gibt es ein Script wo man sieht wie viel Leute schon gevotet haben also Heute Und noch was... Ich will ein quest im collector typ wo ma gesaugte items eintauschen kann..Kann mir da einer ein TUT geben..
[B] Vote 4 Coins Script (IP & Account Abfrage) bis zu 5 Vote Seiten! (Eigenständig)
10/11/2011 - Metin2 Trading - 2 Replies
Ich habe ein Vote System programmiert, bei dem Spieler für Coins voten können. Bis zu 5 Seiten können eingetragen werden (Kann ich beliebig erweitern) Es wird in einer Datenbank die IP & AccountID gespeichert, somit kann man mit einer IP auch nur einmal Voten und pro Account auch nur einmal auch wenn man die IP resetten sollte. Somit ist ein Betrug vollkommen ausgeschlossen. Das Script ist eigenständig und passt somit zu jeder Website!



All times are GMT +1. The time now is 03:10.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.