Not a member yet? Register for your free account!

You last visited: Today at 06:46

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Shaiya Cube

This is a discussion on Shaiya Cube within the Shaiya PServer Advertising forum part of the Shaiya Private Server category; Hallo zusammen, Da mir eure Konzept sehr gut gefällt, werde ich euren Server testen (gerne auch schon etwas früher :P). ...

Reply

Thread Tools
Old   #11

Received Thanks: 9

Quote:
Originally Posted by S1es0ne View Post
Hallo zusammen,

Da mir eure Konzept sehr gut gefällt, werde ich euren Server testen (gerne auch schon etwas früher :P).

mfg S1es0ne
Danke. Das mit dem früher wird denke ich nichts. 21.12 für alle. Testen tun wir alles Grundlegende selber.

Quote:
Originally Posted by er0z View Post
Ye
That's the reason. But it's a german server, thereforce it's not really bad.

Shaiya Cube is offline  
Old   #12

Der Server ist online! Los geht's!
Shaiya Cube is offline  
Old   #13

Received Thanks: 151
client deutch?
Murik13 is offline  
Old   #14

Selbstverständlich.
Shaiya Cube is offline  
Old   #15

Received Thanks: 2,453
I gave that server a little shot and first what i have to say is its not ep6 at all.
The server runs with the most of all features of ep6. The game.exe is definatly ep5 since the interfaces arent working like they are supposed to be. ( this isnt a bad point at all just wanted to clarify that about the announced ep6)
Okay i noticed still some bugs on the server or im atleast not sure f they are like that supposed since its not what i thought it is supposed to be. I entered the "Etains garden" and there was no going back to apu besides apu call rune since the portal didnt worked. If u used town u was moved to map 2 infront of fedion which was intresting ö.Ö
Furthermore i saw that they have nosses ( nothing bad) and the int nostrum was 16+ where the other nosses was all able to use instant.
Then i gave the client a little shot and found out that there is even a sql file of the item.sdata in ( that definatly isnt supposed to be ) and i found all svmaps up to map 79 in the client aswell ( svmaps shoulnd be in the client aswell)
I found in the client aswell quiet a few bugged items and noticed that the max lvl on gears are 70 by a level cap of 90 ö.ö quiet intresting (a few weps wont work propper as the item.sdata showed)
Besides the stuff i have mentioned ( i tested the server not long so) seems to be a good one where u have to farm and level to get further in the game which is something i rly like.
i wish u good luck with ur server it seems to be a good one besides the little minor bugs

Ps: i hope u fix these little stuff and it could become and awsome one

Last edited by TeddyBear94; 12/21/2012 at 16:20. Reason: checked a bit deeper ö.ö
TeddyBear94 is offline  
Thanks
2 Users
nephren (01/03/2013), Shaiya Cube (12/21/2012)
Old   #16

Received Thanks: 49
LEUTE!!!!!!!
Wilkommen im Supportbereich der ##IHRE FIRMA (ändern in /root/index.php) ##

Was ist das???
Alles wollen se richtig machen, und dann sowas -.-
cypherxxl is offline  
Old   #17

Received Thanks: 46
sieht echt interessant aus, mal testen
fiko90 is offline  
Old   #18

Quote:
Originally Posted by TeddyBear94 View Post
I gave that server a little shot and first what i have to say is its not ep6 at all.
The server runs with the most of all features of ep6. The game.exe is definatly ep5 since the interfaces arent working like they are supposed to be. ( this isnt a bad point at all just wanted to clarify that about the announced ep6)
Okay i noticed still some bugs on the server or im atleast not sure f they are like that supposed since its not what i thought it is supposed to be. I entered the "Etains garden" and there was no going back to apu besides apu call rune since the portal didnt worked. If u used town u was moved to map 2 infront of fedion which was intresting ö.Ö
Furthermore i saw that they have nosses ( nothing bad) and the int nostrum was 16+ where the other nosses was all able to use instant.
Then i gave the client a little shot and found out that there is even a sql file of the item.sdata in ( that definatly isnt supposed to be ) and i found all svmaps up to map 79 in the client aswell ( svmaps shoulnd be in the client aswell)
I found in the client aswell quiet a few bugged items and noticed that the max lvl on gears are 70 by a level cap of 90 ö.ö quiet intresting (a few weps wont work propper as the item.sdata showed)
Besides the stuff i have mentioned ( i tested the server not long so) seems to be a good one where u have to farm and level to get further in the game which is something i rly like.
i wish u good luck with ur server it seems to be a good one besides the little minor bugs

Ps: i hope u fix these little stuff and it could become and awsome one
Danke für dein ausführliches Feedback. Klar, es ist der erste Tag und es gibt natürlich den einen oder anderen Bug. Das war glaube ich bei wenigen Servern anders. Ist aber quasi nichts, dass sich nicht in wenigen Minuten fixen lässt. Von daher solltest du davon in den Nächsten Tagen nichts mehr finden können.

Die Rüstung ist sehr wohl im Client. Guck dir mal die Items ab Type 72 aufwärts an.

Die svmaps, die sich im Client befinden sind die, die die Koreaner versehentlich gepatcht haben, das ist nicht wirklich schlimm. Ebenso mit der Item.sql. Die Datei kann sich jeder in 2 Minuten erstellen. Im Client stört sie nicht wirklich.

Quote:
Originally Posted by cypherxxl View Post
LEUTE!!!!!!!
Wilkommen im Supportbereich der ##IHRE FIRMA (ändern in /root/index.php) ##

Was ist das???
Alles wollen se richtig machen, und dann sowas -.-
Kalle, du konntest noch nie Konkurrenz vertragen. Lass es dir nicht so anmerken.

Das Wichtige ist, dass das Support System funktioniert und man schnelle Antworten bekommt. Und nicht dass es so aussieht als würde man schnelle Antworten bekommen und dann bekommt man keine. Erinnert dich das an was? Aber lass uns das nicht hier austragen.

Wie dem auch sei. - Behoben - Zufrieden?
Shaiya Cube is offline  
Thanks
1 User
killerkannibale (01/20/2013)
Old   #19

Received Thanks: 64
Quote:
Originally Posted by Shaiya Cube View Post
Danke für dein ausführliches Feedback. Klar, es ist der erste Tag und es gibt natürlich den einen oder anderen Bug. Das war glaube ich bei wenigen Servern anders. Ist aber quasi nichts, dass sich nicht in wenigen Minuten fixen lässt. Von daher solltest du davon in den Nächsten Tagen nichts mehr finden können.

Die Rüstung ist sehr wohl im Client. Guck dir mal die Items ab Type 72 aufwärts an.

Die svmaps, die sich im Client befinden sind die, die die Koreaner versehentlich gepatcht haben, das ist nicht wirklich schlimm. Ebenso mit der Item.sql. Die Datei kann sich jeder in 2 Minuten erstellen. Im Client stört sie nicht wirklich.

Kalle, du konntest noch nie Konkurrenz vertragen. Lass es dir nicht so anmerken.

Das Wichtige ist, dass das Support System funktioniert und man schnelle Antworten bekommt. Und nicht dass es so aussieht als würde man schnelle Antworten bekommen und dann bekommt man keine. Erinnert dich das an was? Aber lass uns das nicht hier austragen.

Wie dem auch sei. - Behoben - Zufrieden?
Hallo,
Normaler weiße ignoriere ich sowas auch aber Kalle
Ich weiß z.B. das du keine Tickets bei Shaiyaner bekommst.
Weißt du auch wieso?
"Fataler Fehler: Bitte Adminstrator kontaktieren.!"
Würden viele bestimmt gerne machen nur leider ist das Support System
nicht Aktiv.Bitte gucke dir selber erstmal auf deine Finger bevor du andere Leute so anmachst.
Und Fehler passieren dies ist leider Menschlich und nicht jeder Mensch ist Perfekt

Ich hoffe du nimmst es dir zu Herzen

MFG

Old-School

PS:
Leider weiß ich nicht wieviele Spieler bei dir Online sind nur, ich bin mir sicher du Regst dich nur so auf weil du bestimmt Member verloren hast mehr nicht.

Last edited by Old-School; 12/21/2012 at 18:18.
Old-School is offline  
Thanks
1 User
Shaiya Cube (12/21/2012)
Old   #20

Received Thanks: 49
Jap, das sind dann die Leute die immer noch Behaupten ich könnte keine Kritik vertragen.
Kommen direkt mit solch einem Mist.

Ich verliere gerade wegen solch einem Volk wie euch meine User, denn ihr versprecht ihnen das Blaue vom Himmel, und passieren tut nichts -.-

Und nun lasst mich daraus, ich habe nur meinen Meinung geschrieben, ansonsten werde ich euch Zeigen was es heißt jemand Fremden zu unrecht zu verurteilen!
cypherxxl is offline  
Reply

Tags
cube, episode 6, privat, server, shaiya

Thread Tools

All times are GMT +1. The time now is 06:46.