Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Browsergames > Seafight
You last visited: Today at 01:59

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[RELEASE] Everyday I'm Botting!

Discussion on [RELEASE] Everyday I'm Botting! within the Seafight forum part of the Browsergames category.

Reply
 
Old 09/22/2014, 12:11   #301
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2012
Posts: 70
Received Thanks: 3
how can I set it up to shoot sinclairs men and other ships in lower maps?
sm838 is offline  
Old 09/22/2014, 13:40   #302
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2013
Posts: 2
Received Thanks: 0
Hi , sometimes my mouse doesn't click on the shiny , my mouse is on the shiny but doesn't click and the bot stop. Do you have the same ? How can i do ? Thanks
Joos-seafight is offline  
Old 09/22/2014, 20:01   #303
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2008
Posts: 11
Received Thanks: 1
Englisch (Translator) : I must say that the real time support to be lacking ... Here are some errors have been identified and will be entered on nothing ... I have to admit genuine, super * Support * ... Then it's just wait until someone times for users interested ...... ( (for example Osvaldo, who delivers a more than great tips moderate support ) )

German/Deutsch:

Ich muss echt mal sagen das der Support zu wünschen übrig lässt... Hier sind einige Fehler aufgezeigt worden und es wird auf nichts eingegangen... Ich muss echt zugeben, super *Support*... Dann heißt es eben warten bis sich jemand mal für die Nutzer interessiert...... ( (wie zum beispiel Osvaldo, der einen mehr als super Spitzen mäßigen Support abliefert ;o) )
ich-nicht-du is offline  
Old 09/22/2014, 23:54   #304
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2010
Posts: 66
Received Thanks: 8
jesse_pinkman can you add shoot back and run away feature
Talha[69] is offline  
Old 09/23/2014, 09:18   #305
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2012
Posts: 34
Received Thanks: 1
Please add shoot back
3386 is offline  
Old 09/23/2014, 11:07   #306
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2009
Posts: 361
Received Thanks: 119
Quote:
Originally Posted by ich-nicht-du View Post
Englisch (Translator) : I must say that the real time support to be lacking ... Here are some errors have been identified and will be entered on nothing ... I have to admit genuine, super * Support * ... Then it's just wait until someone times for users interested ...... ( (for example Osvaldo, who delivers a more than great tips moderate support ) )

German/Deutsch:

Ich muss echt mal sagen das der Support zu wünschen übrig lässt... Hier sind einige Fehler aufgezeigt worden und es wird auf nichts eingegangen... Ich muss echt zugeben, super *Support*... Dann heißt es eben warten bis sich jemand mal für die Nutzer interessiert...... ( (wie zum beispiel Osvaldo, der einen mehr als super Spitzen mäßigen Support abliefert ;o) )
Du musst den Bot ja nicht nutzen, Jesse macht das Umsonst das Heist nicht das er jetzt jede freie Minute vorm PC sitzt um an den Bot zu Arbeiten oder Fragen zu Beantworten!!!
Wenn du Probleme hast versuche sie selber zu lösen es ist ein offenes Script wo jeder sich daran versuchen kann um Fehler zu Korrigieren!!
Karlos5000 is offline  
Thanks
1 User
Old 09/23/2014, 17:04   #307
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2014
Posts: 3
Received Thanks: 0
Kann mir denn jemand helfen?
Da das video nicht mehr verfügbar ist, ist es mir nicht möglich Dinge wie die Seekarte oder Lebensbalken zu verschieben. Somit funktioniert der Bot halt nicht, weil ich nicht weiß wohin mit dem Zeug.
Neeil is offline  
Old 09/23/2014, 22:56   #308
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2009
Posts: 361
Received Thanks: 119
Quote:
Originally Posted by Neeil View Post
Kann mir denn jemand helfen?
Da das video nicht mehr verfügbar ist, ist es mir nicht möglich Dinge wie die Seekarte oder Lebensbalken zu verschieben. Somit funktioniert der Bot halt nicht, weil ich nicht weiß wohin mit dem Zeug.
es soll nur alles außerhalb der Seekarte sein, und der hp Balken sowie die leisten und minimap sichtbar sein alles andere is egal.
seekarte soll 800x600 sowie alle Animationen auf aus scrollbalken am besten auch aus machen. das wars auch schon.
Karlos5000 is offline  
Old 09/24/2014, 02:54   #309
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2012
Posts: 48
Received Thanks: 4
Ist es normal, dass der Bot die Schiffe nicht auf Reichweite hält?
cookie'91 is offline  
Old 09/24/2014, 06:03   #310
 
elite*gold: 26
Join Date: Jan 2013
Posts: 360
Received Thanks: 21
Jesse can u uptade ur bot ?? i Found some bugs:
1. bot not shooting Simbi in saggitarius map they are looking like old tiamats or new tiamats dunno tbh but i know bot no shooting it..
2. After being sunk in scroll map bot not repping and not going back, after im sunk bots stopp
Fear1231 is offline  
Old 09/24/2014, 08:42   #311
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2011
Posts: 69
Received Thanks: 17
Quote:
Originally Posted by Karlos5000 View Post
Du musst den Bot ja nicht nutzen, Jesse macht das Umsonst das Heist nicht das er jetzt jede freie Minute vorm PC sitzt um an den Bot zu Arbeiten oder Fragen zu Beantworten!!!
Wenn du Probleme hast versuche sie selber zu lösen es ist ein offenes Script wo jeder sich daran versuchen kann um Fehler zu Korrigieren!!
Sehe ich auch so. Der läuft bei mir zwar auch nicht (warum auch inner. Alles so wie es sein soll) aber dann warte ich halt bis es ein Update gibt.
steve1998 is offline  
Old 09/24/2014, 17:07   #312
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2009
Posts: 361
Received Thanks: 119
Quote:
Originally Posted by steve1998 View Post
Sehe ich auch so. Der läuft bei mir zwar auch nicht (warum auch inner. Alles so wie es sein soll) aber dann warte ich halt bis es ein Update gibt.

Was läuft den nicht?
Karlos5000 is offline  
Thanks
1 User
Old 09/24/2014, 17:16   #313
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2011
Posts: 69
Received Thanks: 17
Quote:
Originally Posted by Karlos5000 View Post
Was läuft den nicht?
Sammelt nicht. Halt das Problem was die anderen auch haben. Muss mich nochmal ransetzen und gucken.
steve1998 is offline  
Old 09/24/2014, 18:50   #314
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2014
Posts: 3
Received Thanks: 0
Quote:
Originally Posted by Karlos5000 View Post
es soll nur alles außerhalb der Seekarte sein, und der hp Balken sowie die leisten und minimap sichtbar sein alles andere is egal.
seekarte soll 800x600 sowie alle Animationen auf aus scrollbalken am besten auch aus machen. das wars auch schon.
Danke Und wie muss ich die commands legen? Die Commands auf dem Bild sind auf Italienisch
Neeil is offline  
Old 09/24/2014, 19:40   #315
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2013
Posts: 13
Received Thanks: 3
i see this message :

'' Set Clients Windows Handle ''

helps bro !!
Heybeliada* is offline  
Reply

Tags
bonus map bot, glitter, gold bot, scar bot, seafight


Similar Threads Similar Threads
[RELEASE]Social Point All In One Hack Updated Everyday
03/18/2014 - Facebook - 10 Replies
All In One Social Point Hack Script :) Update everyday http://*******/gKXWE just add adf.fly sorry if i use it cause i need some money to make cheats hope you respect it :) Pm Me If You Want more Cheat Just Tell me What Game :)
[Release] Lostmage's Botting Scripts
12/02/2010 - Mabinogi Hacks, Bots, Cheats & Exploits - 27 Replies
Hello, I am Lostmage333, as you all might have guessed (pretty tough, eh). I've been playing around with AutoHotKey, a Windows Macro program based on AutoITv3. I have produced a few bots that some of you might or might not find useful. With every link, I will include a brief "how-to" for how to properly use the bot. Auto-prof V1 autoprof.exe



All times are GMT +2. The time now is 01:59.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.