Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Browsergames > Seafight
You last visited: Today at 14:25

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Seafight - Announcement Thread

Discussion on Seafight - Announcement Thread within the Seafight forum part of the Browsergames category.

Closed Thread
 
Old 07/03/2013, 17:03   #16
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2012
Posts: 338
Received Thanks: 130
No need to wait


We’re celebrating Independence Day with fireworks in Seafight! Between midnight local server time on all servers from 04 July to 07 July there’ll be stars and stripes! Attack the Bonfire NPC and the exclusive U.S. design could be yours.

The American Firework ammunition - with special flares that will give you 10% more critical chance with every shot - will be available in the market cove, so you can celebrate Independence Day the way it should be: with a bang!

Snap up the Bonfire NPC! Sink it with pearl-ammo and you could secure the exclusive US design. Do the most damage or make the last shot and the design is yours. Let the hunt begin!



P.S. event will be on all servers
Prius1000 is offline  
Thanks
1 User
Old 07/03/2013, 17:13   #17
 
elite*gold: 224
Join Date: Dec 2010
Posts: 2,766
Received Thanks: 931
Quote:
Originally Posted by Prius1000 View Post
No need to wait


We’re celebrating Independence Day with fireworks in Seafight! Between midnight local server time on all servers from 04 July to 07 July there’ll be stars and stripes! Attack the Bonfire NPC and the exclusive U.S. design could be yours.

The American Firework ammunition - with special flares that will give you 10% more critical chance with every shot - will be available in the market cove, so you can celebrate Independence Day the way it should be: with a bang!

Snap up the Bonfire NPC! Sink it with pearl-ammo and you could secure the exclusive US design. Do the most damage or make the last shot and the design is yours. Let the hunt begin!



P.S. event will be on all servers
Thank you very much The details have been added
Havelock_Vetinari is offline  
Old 07/11/2013, 01:25   #18

 
max194's Avatar
 
elite*gold: 134
Join Date: May 2012
Posts: 691
Received Thanks: 207
Quote:
Originally Posted by Facebook-Seafightseite
Wow! We reached 100,000 Facebook fans!

That's an impressive and incredible number. And we want to say thank you to each and every one who made this possible.

That's why on Friday we will have a little surprise for all Seafight players.

Until then we would like to present to you the latest concept art for the Ship Redesign in preparation for the customisation feature: the "Intenium Platinum" design.
Am Freitag wird es also eine Art Überraschung für alle Seafight-Spieler geben, hat irgendwer nähere Infos darüber?
max194 is offline  
Old 07/12/2013, 08:37   #19
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2012
Posts: 338
Received Thanks: 130



Prius1000 is offline  
Thanks
1 User
Old 07/12/2013, 12:46   #20
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2012
Posts: 48
Received Thanks: 3
Since last days we have many photos of new designes , question is what with that...
Or. 1. new 'nice' designes which will be avaible in payment for Euros
2. new elite designes
3. next event where we could make it
4. BP will give us 1 or all of this new designes for free

Im 100% sure that Board Admin from any country know everything now one of them should write there what will happend with all of this designes
kewinkn is offline  
Old 07/12/2013, 13:52   #21

 
max194's Avatar
 
elite*gold: 134
Join Date: May 2012
Posts: 691
Received Thanks: 207
Quote:
Originally Posted by Yin_und_Yang
Hallo,

was es für eine Überraschung gibt wissen wir nicht, aber ich kann euch sagen das der Code in Facebook und hier im Forum gepostet wird, wenn es soweit ist.


MfG
Antwort eines FMs auf die Frage, wann die Überraschung kommt. ( )
max194 is offline  
Old 07/20/2013, 20:14   #22
 
kraasshkid's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2012
Posts: 423
Received Thanks: 119
Vielleicht mal aktualisieren das Ding hier...
kraasshkid is offline  
Old 07/21/2013, 10:10   #23
 
elite*gold: 224
Join Date: Dec 2010
Posts: 2,766
Received Thanks: 931
Quote:
Originally Posted by kraasshkid View Post
Vielleicht mal aktualisieren das Ding hier...
Ja, tut mir leid, aber der Urlaub hatte mich aus der Bahn geworfen Hatte alles schon auf dem PC vorgeschrieben muss es jetzt gleich nurnoch einfügen.

Und etwas anderes:

Soll ich häufigere Sachen wie EXP/ELP Day und kleinere sachen wie das mit dem bonusgutschein auch hinzufügen?

Shell I include common things like EXP/ELP Day and/or little things such as the gift code from the 100k like special?
Havelock_Vetinari is offline  
Old 07/21/2013, 14:29   #24
 
kraasshkid's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2012
Posts: 423
Received Thanks: 119
Macht nix Alex, hauptsache der Urlaub war gut und du hast dich mal ausruhen können

Zu dem EXP/ ELP-Day:

Würde ich weglassen, da jeder mitlerweile weiß, dass wöchentlich am Samstag ein EXP ODER ELP-Day zum buchen bereit steht.
Dies könntest du als Info hinzu fügen aber sonnst nicht, da sonnst der erste Post irgendwann über zwei Seiten verläuft

Codes oder Specials (wie der 100.000 Like Code als Danke) würde ich auf jedenfall aufnehmen, damit User, die sowas nicht mitbekommen auchnoch später ohne 20 Minuten suchen im BP-Forum nutzen können.
kraasshkid is offline  
Thanks
1 User
Old 07/23/2013, 16:33   #25
 
kraasshkid's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2012
Posts: 423
Received Thanks: 119
Ich habe mir gerade mal im Forum die OA zu dem Bokors Kelch angesehen. Irgendwie habe ich das Gefühl, dass sie das Kelchdesign geändert haben, jedoch finde ich kein neues...

Denn wenn man den Banner aus den OA`s und der Schiffsabbildung



mit meinem Design mal vergleicht



kommen mir da irgendwie Zweifel auf....
kraasshkid is offline  
Old 07/23/2013, 16:36   #26
 
elite*gold: 224
Join Date: Dec 2010
Posts: 2,766
Received Thanks: 931
Quote:
Originally Posted by kraasshkid View Post
Ich habe mir gerade mal im Forum die OA zu dem Bokors Kelch angesehen. Irgendwie habe ich das Gefühl, dass sie das Kelchdesign geändert haben, jedoch finde ich kein neues...

Denn wenn man den Banner aus den OA`s und der Schiffsabbildung



mit meinem Design mal vergleicht



kommen mir da irgendwie Zweifel auf....
Soweit ich das weiß, sieht der Banner jeden Monat gleich aus. Das auf dem Banner ist das erste(?!) Kelch Design.

+Marauders days entfernt/removed from list and inserted in the history
Havelock_Vetinari is offline  
Old 07/23/2013, 16:44   #27
 
kraasshkid's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2012
Posts: 423
Received Thanks: 119
Nein, der Banner wird monatlich neu gemacht und zuerst der Umriss des neuen Designs eingefügt.
Nur diesmal haben sie den Banner geändert während der Zeit des Kelches. Laut Forum wird es um 17:45 Uhr einen Restart mit Patch geben, vielleicht spielen sie das "neue" Design dann ein oder es wird zwei Designs geben:

Einmal für Leute, die Kisten für Perlen gekauft haben (das obrige Design) und einmal ein Design für Leute, die mit €uros die Kisten gekauft haben.

Zum ersten Kelchdesign:
Das von mir ist ein Remake von einem anderem nachfolgendem:



Dies sollten die allerersten gewesen sein:



Edit:
Das mit dem Restart ist quatsch, habe mich vertan... die Patchdayankündigung ist von gestern
kraasshkid is offline  
Old 07/23/2013, 16:46   #28
 
elite*gold: 224
Join Date: Dec 2010
Posts: 2,766
Received Thanks: 931
Quote:
Originally Posted by kraasshkid View Post
Nein, der Banner wird monatlich neu gemacht und zuerst der Umriss des neuen Designs eingefügt.
Nur diesmal haben sie den Banner geändert während der Zeit des Kelches. Laut Forum wird es um 17:45 Uhr einen Restart mit Patch geben, vielleicht spielen sie das "neue" Design dann ein oder es wird zwei Designs geben:

Einmal für Leute, die Kisten für Perlen gekauft haben (das obrige Design) und einmal ein Design für Leute, die mit €uros die Kisten gekauft haben.

Zum ersten Kelchdesign:
Das von mir ist ein Remake von einem anderem nachfolgendem:



Dies sollte das allererste gewesen sein:
Ok, dann warten wir mal ab was der Patch so mit sich bringt
€: hat sich dann erledigt
Havelock_Vetinari is offline  
Old 07/26/2013, 16:38   #29
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2012
Posts: 739
Received Thanks: 255
What this new event?
SeaManCDF is offline  
Old 07/26/2013, 16:53   #30
 
elite*gold: 224
Join Date: Dec 2010
Posts: 2,766
Received Thanks: 931
Quote:
Originally Posted by SeaManCDF View Post
What this new event?
I dont know... We will see
Havelock_Vetinari is offline  
Closed Thread




All times are GMT +2. The time now is 14:25.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.