Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Shooter Trading > S4 League Trading
You last visited: Today at 17:45

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Lvl 67 |Ap/Perm|

Discussion on Lvl 67 |Ap/Perm| within the S4 League Trading forum part of the Shooter Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
twobrosplay's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2012
Posts: 250
Received Thanks: 391
Arrow Lvl 67 |Ap/Perm|

-Paypal
Skype - war-penguins (Canadian) or Comment below

Account Details:
Level : 67
Pen: 152.431K
Name: (1x Perm NickChange available)
acc age time: 90days
Combi level: 0


Has plenty of Ap Stated items and A load of pen stated items also,
The account has a "perm" Name change on It so after the purchase you can gladly change your name,



Various Screenshots Showing what I have


[Open the Spoiler]

twobrosplay is offline  
Reply

Tags
67, ap, pen


Similar Threads Similar Threads
Namechange
08/13/2014 - League of Legends - 9 Replies
Tagchen, Kaufe mir in den nächsten Tagen bei League of Legends einen neuen Namen. Meine frage: Darf man sowas nehmen wie : IBitchSlappedHitler, D.h. Namen die "Hitler" oder der ähnlichen beinhalten...
Namechange
09/02/2012 - Main - 6 Replies
Kurze Frage: kann man in seinem Namen nur einen Buchstaben haben? Also sich zb nur N nennen? Oder nur ein Sonderzeichen, zb ♥ ?
Namechange ?
11/05/2011 - Main - 2 Replies
Hallo, war es nicht so das der erste Namechange kostenlos ist ? Weil ich kann mienen nicht ändern. Haben die das geändert ?
Namechange?=D
03/30/2011 - Off Topic - 4 Replies
Hey, ich weiß nicht sonst wohin damit, deswegen amch ich es einfach mal in 'Off-Topic' :D. Also, ich würde gerne meinen Namen von 'W3stco4st-4-L1f3 in 'shiz0phr3n' ändern, ich weiß aber nicht wie :P
Namechange
03/14/2011 - WarRock - 12 Replies
Hey, ich hätte da eine kurze Frage. Wenn ich mir jetzt einen Namechange kaufe, kann ich dann einfach einen Namen ohne Zahlen wählen (der Nick ist noch nicht vergeben)? Nicht das ich mir das Item jetzt kaufe und zum Schluss funktioniert es nicht.^^ lG



All times are GMT +2. The time now is 17:45.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.