Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Rust > Rust Server Advertising
You last visited: Today at 01:26

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[Servervorstellung] Rust New German Server NO Lags / Active Admins / And Sleepers

Discussion on [Servervorstellung] Rust New German Server NO Lags / Active Admins / And Sleepers within the Rust Server Advertising forum part of the Rust category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 26
Join Date: Dec 2013
Posts: 4
Received Thanks: 0
[Servervorstellung] Rust New German Server NO Lags / Active Admins / And Sleepers

Hallo Leute ich möchte euch mal unseren neuen Server vorstellen, die dort spielen können, für die die die Schnauze voll haben von den ganzen Hackern, Server Lags und Leuten die die Chatbox mit Beleidigungen voll spammen.
Wir sind sehr aktive Admins und tuen unseres bestes um den Neulingen das Spiel etwas näher beizubringen und durch das Game zu helfen. So joint uns.

Durch die Konsole (F1) net.connect 134.255.254.121:12060
oder
Sucht uns in der Community Liste: German Server 3 NEW
MasterFeok is offline  
Old 12/27/2013, 20:15   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2012
Posts: 4
Received Thanks: 1
Kann nett Joinen steht : Connection failed.
Kean28 is offline  
Thanks
1 User
Reply


Similar Threads Similar Threads
-> Rust <- Servervorstellung [DE]NEW!|INSTACraft|Sleep|Admin
02/02/2014 - Rust Server Advertising - 13 Replies
Hallo Leute Ich wollte euch mein Server Vorstellen für das Spiel Rust. Der Server ist erst seit gestern Online gegangen daher noch vieles erkundbar ^^ Servername: NEW!|INSTACraft|Sleep|Admin (bitte bei modded suchen ! Spieler: Es steigt ständig (laut Server liste 2-3 aber die ist zurzeit verbuggt) Admin: Lone Stalker Teamspeak: ts3-027.lan4play.de Feature: Sleeper ( wenn man sich ausloggt schläft man)
Silknation-110Cap-No Lags-24/7 Online-No Hamachi-Active Friendly [GM]Team
11/18/2011 - SRO PServer Advertising - 4 Replies
Silknation PrivateSRO 110 LVL CAP 330 Masterys Exp: 60x SP: 60x Party EXp: 75X Droprate: 30X Golddrop: 15x
lc german lags nach patch
01/14/2011 - Last Chaos - 1 Replies
nach dem letzten patch laggt mein spiel und stottert ohne ende im gamigo forum sind noch viele andere mit dem gleichen problem sogar ein paar mit richtigen gamer PCs ohne x-trap schaffe ich 10 minuten ohne lag zu spielen wie is das bei euch? hat jemand ne lösung?



All times are GMT +2. The time now is 01:26.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.