Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > General Gaming > General Gaming Discussion > Private Server - Discussions / Questions
You last visited: Today at 08:13

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

 

Dekaron Rejects is now known as Dekaron Rebellion

Closed Thread
 
Old   #106
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2008
Posts: 784
Received Thanks: 336
Exp is now 100x but only for Weekends. Also maybe more if the turnout is good



ItsNobody is offline  
Thanks
1 User
Old   #107
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2007
Posts: 554
Received Thanks: 136
Hope your server does well, we really never talked much but then again you was never on TS much :P


xfactorbowler is offline  
Thanks
1 User
Old   #108
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2008
Posts: 784
Received Thanks: 336
Thanks alot man... Already made the csv for 7 and 8% gems...Just deciding which mobs... Thinking 130-180 map for 7's and only 145 and 180 for 8s. Also a new gem head u guys way..with MULTIPLE stats
ItsNobody is offline  
Old   #109
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2007
Posts: 554
Received Thanks: 136
Quote:
Originally Posted by ItsNobody View Post
Thanks alot man... Already made the csv for 7 and 8% gems...Just deciding which mobs... Thinking 130-180 map for 7's and only 145 and 180 for 8s. Also a new gem head u guys way..with MULTIPLE stats
Could always add in crespo abyss an make it a massive party dg


xfactorbowler is offline  
Old   #110
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2008
Posts: 48
Received Thanks: 3
Quote:
Originally Posted by ItsNobody View Post
Thanks alot man... Already made the csv for 7 and 8% gems...Just deciding which mobs... Thinking 130-180 map for 7's and only 145 and 180 for 8s. Also a new gem head u guys way..with MULTIPLE stats
Wow, amazing ideas Nobody!

Your making the server better and better!

D-End
TheEndIsNear is offline  
Old   #111
 
elite*gold: 100
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,003
Received Thanks: 528
I just joined the server :P , hope i will like it xD.
Btw : from what i readed it seems to be cool :P
vBot is offline  
Thanks
1 User
Old   #112
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2008
Posts: 784
Received Thanks: 336
Thanks alot...all i need is a little trust..i can show u i care more about this then any other dev......i do it for fun
ItsNobody is offline  
Old   #113
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2008
Posts: 46
Received Thanks: 4
u should start df right now its boring we want to df
patvolcom is offline  
Old   #114
 
elite*gold: 100
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,003
Received Thanks: 528
How do i get coins O.o?
vBot is offline  
Old   #115
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2008
Posts: 784
Received Thanks: 336
Quote:
Originally Posted by virusbogdan View Post
How do i get coins O.o?
ill go through and give those who dont have any some now
ItsNobody is offline  
Old   #116
 
elite*gold: 100
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,003
Received Thanks: 528
Oh well this serv sux a bit...no players rofl , is kinda way too boring to lvl , and alot more ..
vBot is offline  
Old   #117
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2009
Posts: 28
Received Thanks: 2
Quote:
Originally Posted by virusbogdan View Post
Oh well this serv sux a bit...no players rofl , is kinda way too boring to lvl , and alot more ..
yup, just like i said to ITSNOBODY just rename his server to "DEKARON REJECTED" or "GHOSTTOWN DEKARON" or "ITSNOBODY DEKARON" coz nobody wants to play it hahaha
DeadSeed is offline  
Old   #118
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2008
Posts: 1,415
Received Thanks: 155
Quote:
Originally Posted by DeadSeed View Post
yup, just like i said to ITSNOBODY just rename his server to "DEKARON REJECTED" or "GHOSTTOWN DEKARON" or "ITSNOBODY DEKARON" coz nobody wants to play it hahaha
I don't know where you take your jokes but they ain't funny. And I'll try to say it simple for you : We don't give a **** what you think and say. And if you're not happy , don't play , and go make your own private server. I'm sure it will be a fails like your jokes
♠Blunt♠ is offline  
Old   #119
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2008
Posts: 145
Received Thanks: 8
you guys should rise da exp a litle more coz its not fun to lvl anymore ...no partys nothing and i dont know da df times !i stuck at lvl 101 xD
bokkiba is offline  
Old   #120
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2009
Posts: 28
Received Thanks: 2
Quote:
Originally Posted by MidnightClub View Post
I don't know where you take your jokes but they ain't funny. And I'll try to say it simple for you : We don't give a **** what you think and say. And if you're not happy , don't play , and go make your own private server. I'm sure it will be a fails like your jokes
yeah, i have my own ps. but its not ****** fail like ITSNOBODYs.
___________________________________
IT'S NOT A JOKE, IT'S A ******* DECOY


DeadSeed is offline  
Closed Thread



« Previous Thread | Next Thread »



All times are GMT +1. The time now is 08:13.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy
Copyright ©2017 elitepvpers All Rights Reserved.