Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 09:16

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

 

Dekaron Rejects

Reply
 
Old   #61
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2008
Posts: 1,414
Received Thanks: 155
Quote:
Originally Posted by razvanbk View Post
midnight go in bin folder and open option file ....and you will see there 'display' put there your monitor resolution and everything will be fine
Thanks it worked



♠Blunt♠ is offline  
Old   #62
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2008
Posts: 299
Received Thanks: 14
OMG the nub admin erased part 2 of client when iwos tryng to DL it rofl !!


montan is offline  
Old   #63
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2007
Posts: 212
Received Thanks: 13
Quote:
Originally Posted by MidnightClub View Post
Thanks it worked
hehe no problem
razvanbk is offline  
Old   #64
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2008
Posts: 170
Received Thanks: 16
i always get the problem "reaspons time....." after i open a new char and try to login to the game


shmuliknet is offline  
Old   #65
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2008
Posts: 133
Received Thanks: 2
Quote:
Originally Posted by montan View Post
OMG the nub admin erased part 2 of client when iwos tryng to DL it rofl !!
the admin didn't delete it cuz Lanayru was the 1 who uploaded it and it is still there

Quote:
Originally Posted by silkbotter View Post
yeah.. looks like you guys release A6 skills before difference..
congratz on that..
but.. erm.. take a look at your skill tree.... and check out, if your mage chars have aqua circle in the skill tree...
cuz that's the problem i'm having

nich6197 is offline  
Old   #66
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2008
Posts: 1,414
Received Thanks: 155
Quote:
Originally Posted by nich6197 View Post
the admin didn't delete it cuz Lanayru was the 1 who uploaded it and it is still there




But aqua circle is not in the skills shop ..
♠Blunt♠ is offline  
Old   #67
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2007
Posts: 212
Received Thanks: 13
because of the new skills in shop...aqua circle is not in shop
razvanbk is offline  
Old   #68
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2008
Posts: 1,414
Received Thanks: 155
We can't buy the action 6 skills
♠Blunt♠ is offline  
Old   #69
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2008
Posts: 170
Received Thanks: 16
lol
shmuliknet is offline  
Old   #70
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2008
Posts: 40
Received Thanks: 15
so this server is on - off or when will be online ?
hancho is offline  
Old   #71
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2008
Posts: 784
Received Thanks: 336
Server is up and i fixed the skills not being buyable lol Sorry for the inconv. Uploading new mobs client atm for those who feel like downloading it. Im gonna make a patch but not tonight Thinking of changing the version so people will have to use the new client. Dunno yet. Ill weed through the folders tomorrow and come up with a patch until then stay here to be posted on news and info regarding the server.
ItsNobody is offline  
Old   #72
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2008
Posts: 63
Received Thanks: 16
make more networks -.-
capturetheflag100 is offline  
Old   #73
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2008
Posts: 784
Received Thanks: 336
Quote:
Originally Posted by capturetheflag100 View Post
make more networks -.-
Try ItsNobody10
ItsNobody is offline  
Old   #74
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2008
Posts: 63
Received Thanks: 16
it says you need a pw for 10

& whats the rates for this server?
capturetheflag100 is offline  
Old   #75
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2007
Posts: 44
Received Thanks: 4
Does any1 hv a working link to register for an account on Reject Server? Tks.


Recaci is offline  
Reply



« Previous Thread | Next Thread »



All times are GMT +1. The time now is 09:16.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2016, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy
Copyright ©2016 elitepvpers All Rights Reserved.