Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 18:01

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Emu server Error fast help plz^^

Discussion on Emu server Error fast help plz^^ within the Private Server Advertising forum part of the Private Server category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
Rotlicht's Avatar
 
elite*gold: 11
Join Date: Jun 2006
Posts: 218
Received Thanks: 17
so ich bin jetzt nen schritt weiter mim emu server,ich kann jetzt zumindest mal einloggn aufm server,

Also meine vorgehensweise:ich starte SmartEmulatedWoWEmu warte bis die ports freigeschaltet sind,
dann log ich ein,aber wenn ich Dann mein char erstelln will also auf charakter erstellen will krig ich die meldung "server verbindung unterbrochen" was kann ich dagegn machn,

Bitte um schnelle hilfe,
mfg und thx euer rotlicht^^

Edit :sry falsches forum,bitte closen :\
Rotlicht is offline  
Old 07/04/2006, 01:26   #2
 
elite*gold: 10
Join Date: May 2005
Posts: 1,540
Received Thanks: 117
welches game is das?
Kaanor_ is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
Help! Fast Cook Hook Error
09/01/2010 - Mabinogi - 5 Replies
hello there, recently i downloaded fastcook 1.75 and was trying to hook it on my mabinogi client. but no matter what I do weither its to be admin or to run everything as admin or disable UAC it doesn't seem to work. help pleaseD= Vista 32 bit,
RunTime Error help fast.!
07/22/2010 - SRO Private Server - 0 Replies
When i wanna Start Silkroad i getting this error. http://img341.imageshack.us/img341/3992/59089224. jpg How can i fix it please i need fix it fast? Its ZSZC.
ZSZC bot error pls help fast
07/12/2010 - SRO Private Server - 4 Replies
so mein folgendes problem zeigt euch mein bild :D http://250kb.de/lGWbeFL
Fast Attack Error Meldung
03/04/2010 - Last Chaos - 2 Replies
Moin , moin . Also ich wollte mal wissen ob es eine möglickeit gibt die Errormeldung zu umgehen ?? Hab den Trainer v1.2 und sobald ich die werte meiner Angriffsgeschwindigkeit ändere stürzt das game ab . Also nach ca. 5 min . Soweit ich weiß liegt das wohl daran das das LC System eine unregelmäßigkeit erkennt und deshalb wohl die Verbindung trennt bzw mich ausm game kickt . Also Frage an euch Profis hier im haus XD : Kann man das irgendwie umgehen , oder ist die suche bzw. die...
Emu server Error fast help plz^^
06/27/2006 - WoW Private Server - 2 Replies
so ich bin jetzt nen schritt weiter mim emu server,ich kann jetzt zumindest mal einloggn aufm server,bzw. es is der Emulator 1.10 Also meine vorgehensweise:ich starte SmartEmulatedWoWEmu warte bis die ports freigeschaltet sind, dann log ich ein,aber wenn ich Dann mein char erstelln will also auf charakter erstellen will krig ich die meldung "server verbindung unterbrochen" was kann ich dagegn machn, Bitte um schnelle hilfe, mfg und thx euer rotlicht^^



All times are GMT +2. The time now is 18:01.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.