Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Online Games Trading > Pokemon Trading
You last visited: Today at 02:09

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



N3DS (XL) oder N2DS, Pokémon Games für DS/3DS

Discussion on N3DS (XL) oder N2DS, Pokémon Games für DS/3DS within the Pokemon Trading forum part of the Other Online Games Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2012
Posts: 75
Received Thanks: 13
N3DS (XL) oder N2DS, Pokémon Games für DS/3DS

Suche einen 3DS (XL) oder einen 2DS, mit oder ohne Pokemon Games. Bei Bedarf habe ich sehr viele PS3 Games.

MfG
switelphone is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Lohnt es sich eine PSVita zu holen oder doch N3DS
05/01/2013 - Consoles - 15 Replies
Hey Leute, ich spiele seit einer geringen Zeit mit dem Gedanken mir eine PSVita zuzulegen, aber es gab ja einen extremen Shitstorm gegenüber Sony wegen der PSVita. Ich will mir unbedingt ein Handheld holen kann mich aber nicht zwischen einer PSVita oder einem Nintendo 3DS entscheiden. Von dem Design der Konsole an sich finde ich die PSVita um längen schöne, und auch das "Stift" System gefälllt mir nicht so ganz. Wiederrum gibt es nur wenig gute Spiele für die Vita und der 3DS springt da...



All times are GMT +2. The time now is 02:09.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.