Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Shooter Trading > Paladins Trading
You last visited: Today at 00:03

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



WTB paladin with season 16 elite gear

Discussion on WTB paladin with season 16 elite gear within the Paladins Trading forum part of the Shooter Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2016
Posts: 1
Received Thanks: 0
Smile WTB paladin with season 16 elite gear

as the title says im looking for anyone who owns a paladin with the season 16 elite gear from warlords of draenor im a serious buyer so please contact me asap.
Racaniello1992 is offline  
Old 12/01/2016, 21:45   #2 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2011
Posts: 39
Received Thanks: 13
You're in the wrong section dude xD. This section is for Paladins: Champions of the Realm, not the World of Warcraft class haha
viosis3 is offline  
Old 12/02/2016, 10:43   #3 Trade Status: Unverified(?)



 
Acid's Avatar
 
elite*gold: 6851
The Black Market: 186/0/0
Join Date: Oct 2008
Posts: 52,122
Received Thanks: 11,067
Arrow Paladins -> Paladins Trading

#moved
Acid is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Selling] Paladin 650 ilvl Gear - 14k AP
01/08/2015 - World of Warcraft Trading - 0 Replies
http://imageshack.com/a/img901/3319/Imb8uF.jpg Character Profile : Level 100 Blood Elf Paladin | WoW World of Warcraft Armory Profiles | Masked Armory Level 100 Paladin Achievement Points: 13070 Item Level Equipped: 650 Notable Achievements : Ahead of the Curve: Sha of Fear Ahead of the Curve: Grand Empress Shek\'zeer Ahead of the Curve: Will of the Emperor
[B] 85 Paladin - 4x CE - Legendaries - ∅ 368 - 12.600+ EP - Honorbuddy Season 1 Elite
02/17/2012 - World of Warcraft Trading - 4 Replies
Hallo liebe Community, da mir schlicht und ergreifend die Zeit fehlt um meinen Account weiterzuspielen, habe ich mir vorgenommen diesen in gute Haende abzugeben, sprich zu verkaufen. Ich betone das "gute Haende" besonders, da ich diesen Account nur an Leute weitergebe, die selber den Raidcontent und das Erfolgesammeln im Augenschein haben und vorhaben das auch umzusetzen. Ich moechte es einfach vermeiden, dass der Account und der Hauptcharakter mit einem...
[B] 85 Paladin - 4x CE - Legendaries - ∅ 370 - 12.700+ EP - HB Season 1 Elite - 349 €
10/10/2011 - World of Warcraft Trading - 4 Replies
Hallo liebe Community, da mir schlicht und ergreifend die Zeit fehlt um meinen Account weiterzuspielen, habe ich mir vorgenommen diesen in gute Haende abzugeben, sprich zu verkaufen. Ich betone das "gute Haende" besonders, da ich diesen Account nur an Leute weitergebe, die selber den Raidcontent und das Erfolgesammeln im Augenschein haben und vorhaben das auch umzusetzen. Ich moechte es einfach vermeiden, dass der Account und der Hauptcharakter mit einem...
[B] 85 Paladin - 4x CE - Legendaries - ∅ 370 - 12.700+ EP - HB Season 1 Elite - 399 €
10/07/2011 - World of Warcraft Trading - 3 Replies
Hallo liebe Community, da mir schlicht und ergreifend die Zeit fehlt um meinen Account weiterzuspielen, habe ich mir vorgenommen diesen in gute Haende abzugeben, sprich zu verkaufen. Ich betone das "gute Haende" besonders, da ich diesen Account nur an Leute weitergebe, die selber den Raidcontent und das Erfolgesammeln im Augenschein haben und vorhaben das auch umzusetzen. Ich moechte es einfach vermeiden, dass der Account und der Hauptcharakter mit einem...



All times are GMT +2. The time now is 00:03.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.