Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Origin Trading
You last visited: Today at 16:08

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Battlefield 3 LE [EU-Pegi] + Premium

Discussion on Battlefield 3 LE [EU-Pegi] + Premium within the Origin Trading forum part of the The Black Market category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2012
Posts: 5
Received Thanks: 0
Exclamation Battlefield 3 LE [EU-Pegi] + Premium

Hat jemand Interesse an einem Battlefield 3 Acc? Ein BF3 Limited Edition Pack mit Premium Upgrade aus zeitlichen Gründen. Der dazu gehörende Acc. ist auf dem höchsten Level. Colonel 100 mit guten Stats, diese werden beim Kauf nicht gelöscht, jedoch Freunde und Platoons außerdem kann der Name kann frei wählbar geändert werden. Der Acc steht in einigen Kategorien in den Top 1000 [Welt]. In einer in der Top 20.

Leider muss ich aus zeitlichen Gründen aufhören.
Makake is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Biete Battlefield 3 + Premium, Battlefield BC2, Battlefield Complete Collection
08/27/2012 - Origin Trading - 7 Replies
Moin Community, ich biete euch einen sehr schönen Battlefield Account. Dieser Account (Origin) beinhaltet: - Battlefield 3 Deutsch + Premium (Account ist Adler 8 + positive Stats + viele Freischaltungen) - Battlefield Bad Company 2 - Battlefield 2 Complete Collection - Crysis 2 Ich akzeptiere Paypal, Paysafecard oder Tausch gegen GW 2 + 3 Tage Headstart.
[Verkaufe]Battlefield 3 - Limited Edition [PEGI]
12/29/2011 - Battlefield Trading - 0 Replies
Hey Leute, ich verkaufe mein Battlefield 3 - Limited Edition für 30€ (UVP: 50€). Wer interresse hat einfach eine PN Schreiben mit eurer Skype Addy schreiben. MfG ThefGmib



All times are GMT +2. The time now is 16:08.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.