Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > MMORPG Trading > Nostale Trading
You last visited: Today at 01:34

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Suche nostale account server1

Discussion on Suche nostale account server1 within the Nostale Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: LOCKED
Join Date: Apr 2009
Posts: 104
Received Thanks: 21
suche wk server 1

Suche wk job und + ist egal server 1 zahle 10€ psc
jesel10 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Suche Guten NosTale Account (Server1) Tausche gegen...
05/17/2011 - Nostale Trading - 5 Replies
Hi ich biete euch hier einen Tausch für euren NosTale Account an. Ich suche einen guten Account auf Server 1, ich bin ein erfahrener Spieler und suche diesen Acc nicht für mich sondern für meinen Bruder zum Geburtstag, da er vor kurzen angefangen hat Nos zu spielen. Ich biete euch 4 Shakes & Fidget Accounts gegen 1 NosTale Account an. Die Shakes & Fidget Accounts sind auf den Leveln: 154, 90, 57, 54. Der Level 154er auf Server 8 in einer Top5 Gilde. Der Level 90er auf Server 12.
[SUCHE] Nostale Server1 Account!
09/13/2009 - Nostale - 8 Replies
Hallo liebe Community. Ich suche hier einen Nostale Server 1 Account/Equip/What ever und würde dafür meinen metin35 account anbieten! Auf meinem Account ist ein Mental Krieger level 91 und ein Körper Krieger level 79 ( fast 80 ). Skills vom Mental Krieger : Starker Körper - P Durchschlag - P



All times are GMT +2. The time now is 01:34.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.