Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Online Games Trading > Minecraft Trading
You last visited: Today at 18:18

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Minecraft Account or money on Kadcon.de

Discussion on Minecraft Account or money on Kadcon.de within the Minecraft Trading forum part of the Other Online Games Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
Eposx's Avatar
 
elite*gold: 50
Join Date: Mar 2009
Posts: 202
Received Thanks: 18
Minecraft Account or money on Kadcon.de

Hello everyone,

to make it short: I wanna buy a Minecraft account with stuff on Kadcon.de, or also possible just buy ingame money / items directly from you.

Add me on Skype AFTER posting in this thread: warteddy95

Deutsch:

Ich suche einen Minecraft Account mit Zeug drauf auf Kadcon.de oder einfach direkt Geld bzw. Items auf Kadcon.de - Ich suche KEINEN normalen Minecraft Account ohne irgendwas drauf
Eposx is offline  
Old 05/07/2017, 22:08   #2 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2017
Posts: 7
Received Thanks: 0
also ich könnte dir behilflich sein ich habe viel auf kadcon
Davidmax2000 is offline  
Old 05/22/2017, 21:00   #3 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2016
Posts: 19
Received Thanks: 0
habe vip warp und einen fetten shop + gs wenn du den acc haben willst skype: TheLP Cheat
TheLPCheat is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Buying] Kadcon Kadis
02/24/2016 - Minecraft Trading - 1 Replies
Guten Tag, Wie ihr oben entnehmen könnt, suche ich für den Server Kadcon.de Kadis. Dies ist dort die Währung um zu zahlen. Würde mich über Angebote freuen.
[Buying] Kadis auf Kadcon.de
01/04/2016 - Minecraft Trading - 0 Replies
Guten Abend, ich kaufe Kadis auf dem Minecraft Server Kadcon.de an. Egal, wie viel! Meldet euch bei Interesse einfach bei mir in Skype. Skype: crankkgauk
[Buying] Kadis auf Kadcon.de
12/25/2015 - Minecraft Trading - 0 Replies
Guten Tag, ich kaufe Kadis auf Kadcon.de. Schreibt mir einfach eine PN mit der Anzahl und dem Preis! Mit freundlichen Grüßen Aceurn
[Buying] Minecraft Kadcon.de viel elite*gold verdienen:)
04/16/2015 - elite*gold Trading - 0 Replies
Hey brauche auf dem minecraft-server kadcon.de dringend 30k kadis! :) bitte PN an mich Ihr bekommt dafür 26 elite*gold (verhandelbar) ;) Danke für die Antworten im voraus ;) p.s. Bräuchte es bis zum 17, morgens!(ziemlich dringend) ;D MfG B4tx
[Selling] Minecraft Server Kadcon Geld
08/17/2013 - Trading - 0 Replies
Hey, viele kennen sicherlich schon den Server Kadcon in Minecraft und dort wollte ich Kadis(Geld) verkaufen. Akzeptiere nur Paypal/Paysafecard/Elitegold Falls ihr Intresse habt schreibt mir eine pn.



All times are GMT +2. The time now is 18:18.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.