Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Online Games Trading > Minecraft Trading
You last visited: Today at 23:35

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



THELUXUS DIAMOND/MONEY SERVICE/Farmer!

Discussion on THELUXUS DIAMOND/MONEY SERVICE/Farmer! within the Minecraft Trading forum part of the Other Online Games Trading category.

Reply
 
Old   #1

 
Ditrez's Avatar
 
elite*gold: 113
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,019
Received Thanks: 124
THELUXUS DIAMOND/MONEY SERVICE/Farmer!

Guten Tag liebe MC suchtis,


Hier eröffne ich einen neuen Service.
Er handelt davon, wie ich euch Diamanten, Geld= Jobs zb., oder Andere Rohstoffe erfarme!

Ich besitze auch einen eigenen MC Account, falls ihr mir eure Account Daten nicht geben möchtet.


Da jeder Server andere Seeds/ Welten/ Dropp rates hat hab ich keine festen Preise.
Einfach PN!
Payment: Paypal, e*gold(1:160) , Paysafecard, BTC, Csgo Skins(+30%)
skype: deroemer4
Ditrez is offline  
Old 10/17/2016, 17:40   #2

 
Ditrez's Avatar
 
elite*gold: 113
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,019
Received Thanks: 124
ppush
Ditrez is offline  
Old 12/29/2016, 02:09   #3 Trade Status: Unverified(?)

 
ForZay's Avatar
 
elite*gold: 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 367
Received Thanks: 32
ich verstehe diesen Post nicht ganz ..
was machst du da genau ?
ForZay is online now  
Old 12/29/2016, 13:11   #4

 
Ditrez's Avatar
 
elite*gold: 113
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,019
Received Thanks: 124
Quote:
Originally Posted by ForZay View Post
ich verstehe diesen Post nicht ganz ..
was machst du da genau ?
Auf Real Life Servern, Dias etc farmen
Ditrez is offline  
Old 04/08/2017, 00:47   #5 Trade Status: Verified(?)
 
Eposx's Avatar
 
elite*gold: 50
Join Date: Mar 2009
Posts: 202
Received Thanks: 18
Hast du Erfahrung mit Kadcon oder sogar einen Account da bzw. kennst jemand? Brauche da Geld bzw. Material zum bauen oder mcmmo skillen.
Eposx is offline  
Thanks
1 User
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Selling] THELUXUS MASTERY LVL SERVICE( CHEAP&Fast)
10/10/2016 - League of Legends Trading - 3 Replies
Hey, Today im presenting MY Mastery Level Service. I Can Play each Champ Until lvl 5. Even Soraka XD When you Need lvl 6/7 just PN ME. I dont play so good, but i play much games. EUW,NA,EUNE, normally all but i need to watch my ping. Just pn me. How you can get S instantly when your not Challenger?
[✓✓Safe , Fast & FREE✓✓]MIDDLEMAN SERVICE BY theluxus!
09/21/2016 - Middleman - 9 Replies
http://i.epvpimg.com/U8xoe.jpg AB 50€= 5% als gebühr!
[Selling] ✓✓✓ THELUXUS SIGNATUR /PB! SERVICE! CHEAP✓ FAST✓
07/16/2016 - elite*gold Trading - 0 Replies
Guten Tag Aktive Member! Ich stelle euch heute meinen Signatur/Profilbild Service vor! Hier werde ich euch eure Signatur/Profilbild nach wunsch erstellen! Meine Werke!: http://i.epvpimg.com/auZLf.png"]http://i.epv pimg.com/auZLf.png
[Selling] [PC] $$ GTA 5 Money Drop / Money Service / Money Lobby $$ - *Billigster auf Epvp*
12/17/2015 - Grand Theft Auto Trading - 1 Replies
Hey Leute, ich biete in GTA 5 einen billigen Money Drop Service bzw. eine Money Lobby an, in der ich Geldsäcke regnen lasse die einfach vom Boden aufgesammelt werden können. Diese habt ihr dann als Bargeld und könnt sie auf euer Konto einzahlen. Das Geld erscheint in eurer Statistik als "In Jobs verdient", deshalb ist es sehr unwahrscheinlich dafür gebannt zu werden. Wenn überhaupt würde der Nutzer des Hacks gebannt werden, was keine Auswirkungen auf euch hat und somit auch keine Gefahr für...
[S]Farmer/lvl'er für classic wow1.12.1 Nefarian [B] Money
09/15/2013 - World of Warcraft Trading - 0 Replies
Hey Leute, auf diesem Wege suche ich eine fähige Person die mir Gold auf dem classic Server Nefarian besorgen kann (classic-wow.org) oder jemanden der mir einen Char mit sammel Berufen hoch lvlt. Dafür biete ich Bares, über den Preis lässt sich verhandeln. (Wie das Gold beschafft wird ist mir da relativ egal) kontaktieren könnt Ihr mich über ICQ: 243624572 oder über private Nachricht



All times are GMT +2. The time now is 23:35.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.