Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 06:03

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[3.1.2/1.2.5] SLIVION TEKKIT!

Discussion on [3.1.2/1.2.5] SLIVION TEKKIT! within the Minecraft Server Advertising forum part of the Minecraft category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2014
Posts: 1
Received Thanks: 0
[3.1.2/1.2.5] SLIVION TEKKIT!

IP: Slivion.mc-srv.com / 198.24.185.74


RULES:

RESPECT ALL STAFF MEMBERS, We are here to help!

DO NOT HACK

DO NOT DUPE

DO NOT COMPLAIN

HAVE FUN


THERE ARE NO MODS REMOVED

BANNED ITEMS:



SOME PLUGINS:
Factions
TekkitRestrict
WorldGuard
MobDisguise
Groupmanager
Votifier
MobArena
WorldEdit

Raiding and PvP:

.Here at Slivion we enforce raiding and PvP. A PvP arena is being built and creeper eggs are ingame so the players can blow up those unraidable chest. Personals are rank restricted so players cant hide all there items.


If you have any questions or concerns leave a comment or visit us at !
SlivionTekkit is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
tekkit
07/30/2013 - Minecraft - 2 Replies
Computerbaer hats gemacht danke :)
[Tekkit Classic]Kingdom Tekkit Classic [3.1.2]
06/08/2013 - Minecraft Server Advertising - 4 Replies
#CLOSE
[Tekkit-Lite][FreeBuild]Iystan-Tekkit
05/30/2013 - Minecraft Server Advertising - 1 Replies
Liebe Elitepvpers Community hier möchte ich euch gerne unseren 1.4.7er Minecraft Tekkit Server Vorstellen. Einführung: Iystan.de bringt seinen Tekkit Server Online, bei dem Server handelt es sich um einen Tekkit (Lite) Server. Auf diesen könnt ihr mit dem Tekkit Clienten Connecten wenn ihr das Tekkit lite Mod pack aktiviert habt. Wenn ihr auf unserem Server seid, könnt ihr so gut wie überall bauen, außer wenn es andere Mitspieler stört :) Hier ist die Server IP: 94.154.48.200:25564 ...
[Tekkit Lite][Citybuild/Survival]The-World-of-Tekkit
04/28/2013 - Minecraft Server Advertising - 0 Replies
Hallo ich würde euch hier gerne unseren neuen Minecraft Tekkit lite Server vorstellen. Wir haben die wichtigsten Plugins und einen wunderbar stabile Wirtschaft. Wir haben zur zeit im Durchschnitt 5 Besucher pro Tag. Aber mit Deiner Hilfe können es viel mehr werden. Wir haben u.a. Citybuild,Survival und natürlich auch einen Admin shop. Ich hoffe ihr werden auf unserem server viel spass habe.
Tekkit
09/21/2012 - Minecraft - 3 Replies
Ich habe heute mal einen Tekkit-Server Privat erstellt. Dann hab ich gesehen das alle Deathpoints makiert werden. Kann man die löschen und auch andere Punkte makieren?:)



All times are GMT +2. The time now is 06:03.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.