Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > MMORPG Trading > Metin2 Trading
You last visited: Today at 20:37

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Kaufe / Buy: Metin 2 Deimos account

Discussion on Kaufe / Buy: Metin 2 Deimos account within the Metin2 Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
Spov's Avatar
 
elite*gold: 0
The Black Market: 113/0/0
Join Date: Jan 2013
Posts: 337
Received Thanks: 41
Kaufe / Buy: Metin 2 Deimos account

Hallo,

Ich habe nie Metin 2 DE gespielt (nur Pserver) also will ich maal ein account auf Deimos kaufen. Alles von das account muss vorhanden seihen (email,security,id,pw usw.)

Ich will maximal 20 Euro fuer ein account herausgeben. Ich suche keine bestimmte rasse / item's.

Mfg
Spov
Spov is offline  
Old 12/08/2014, 15:55   #2 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2014
Posts: 14
Received Thanks: 0
Ich habe noch einen Sura lvl 75 mit 2 P skills
ich verkauf den dir für 20 euro add mich am besten in skype :

ID: max.stur
Metin2ACCverkauf is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Selling] Metin 2 Accountshop Deimos + Gantar ! S: Deimos EQ / Yang / Acc / PSC / e*gold
08/29/2015 - Metin2 Trading - 12 Replies
Liebe Community! 1) Verkaufe/Vertausche Metin2 Gantar Acc #VVEERRKKAAUUFFTT Lv 55er Mento DS P SK M9-G4 HS M5-M7 Lv 55er Nahni GW G1-G3
[Selling] Metin 2 Deimos Account Auflösung
08/29/2015 - Metin2 Trading - 1 Replies
Hallo Zusammen, Aus zeitlichen Gründen, habe ich mich dazu entschlossen, mein Metin2.De - DEIMOS Equipment / Account(s) zu verkaufen. Es wird nur Überweisung, Ebay akzeptiert. Accounts: Lv 75 - Waffensura Str Voll Int Voll
[Selling] Metin 2 ACCOUNT DE-Server Deimos KK
02/05/2015 - Metin2 Trading - 2 Replies
Hey Leute, ich möchte meinen 75er Körper Krieger (männlich) verkaufen. Fähigkeiten: Aura: G3 Schwertwirbel: M8 (fast M9) Kampfrausch: M8 (fast M9) Sausen: M3 Dreiwegen-Schnitt: 6
[Selling] Metin 2 ACCOUNT DE-Server Deimos
05/08/2014 - elite*gold Trading - 0 Replies
Hey Leute, ich möchte meinen 75er Körper Krieger (männlich) verkaufen. Fähigkeiten: Aura: G3 Schwertwirbel: M8 (fast M9) Kampfrausch: M8 (fast M9) Sausen: M3 Dreiwegen-Schnitt: 6



All times are GMT +1. The time now is 20:37.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.