Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 14:50

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Suche Farmer Server26

Discussion on Suche Farmer Server26 within the Metin2 Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
Deser's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2009
Posts: 746
Received Thanks: 58
Suche Farmer Server26

pls #closed
Deser is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
[VK]Imba Lv35 Cedra(Server26) Farmer!!![Suche]PSC
04/16/2012 - Metin2 Trading - 5 Replies
Hey, wie die Überschrift schon sagt biete ich euch heute meinen "imba" Lv38 - Lv42 Körper Farmer auf dem deutschen Metin2 Server, Cedra (Server 26), an. Ich werde nur alle nennenswerten Bonis, Items, etc. nennen um das alles etwas abzukürzen. Der Account hat eine Item-Shop Frisur und einen Namen der nicht wirklich "noob-like" rüberkommt und hat bisher einen neutralen Ruf auf dem Server. Er ist vom Rang Gut und besitzt ein "Streitwolf-Siegel - 440 Stunden". Skills: Starker Körper:...
cedra server26 suche mitspieler
12/13/2011 - Metin2 - 4 Replies
hey suche mit neu anfänger auf server 26 cedra aber nur leute die wirklich aktiv dann auch zocken werden ts oder skype were vom vorteil will dann auch mit den jeweiligen leuten eine gilde und und und eröffen also meldet euch gruß Killerjoe



All times are GMT +2. The time now is 14:50.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.