Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server > Metin2 PServer Advertising
You last visited: Today at 07:56

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[Root] Vorstellung FreezeMt2 <3 Neueröffnung New/fun

Discussion on [Root] Vorstellung FreezeMt2 <3 Neueröffnung New/fun within the Metin2 PServer Advertising forum part of the Metin2 Private Server category.

Reply
 
Old 12/28/2012, 10:48   #31
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2012
Posts: 1,304
Received Thanks: 621
hahah ich kann nicht mehr so wie ich es gesagt hab! Nach 3-4 Tagen geht root down
und seine Ausrede sei immer: Mein Email wurde von Awesome gehackt und so^^...
Siehe HP DB Server down sowie der root.
.Secresy' is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[ROOT]New Server FreezeMt2
08/07/2012 - Metin2 PServer Advertising - 157 Replies
http://freezemt2.de/banner/logof.gif Kurze Einführung: Hallo liebe Com; heute stelle ich euch den Server "FreezeMt2" vor. Dieser Server ist ein Middle-Server, aber nichts ist übertieben, d.h man muss sich anstrengen, um die Rangliste anzuführen und um PvP gut zu sein. Man bekommt also nichts geschenkt.
[ROOT] Yamaru2 - Be The Best | Offizielle Vorstellung | Neueröffnung
04/11/2012 - Metin2 PServer Advertising - 73 Replies
Homepage & Server um Punkt 17:00 Online ! Es gab leider einige kritische Bugs am Server. Deshalb konnten sich einige enorme Vorteile verschaffen & wir haben uns entschlossen gehabt, ihn zu resetten. Nun kann jeder von 0 beginnen ! Be the Best ! Ich bin nicht im Team ! - Bitte keine Fragen an mich ! ______________________________________________ http://epvpimg.com/mCeVf.png Guten Abend, elitepvpers Community. Hiermit habe ich die Ehre, den Server "Yamaru2 - Be the Best" vorstellen zu...



All times are GMT +1. The time now is 07:56.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.