Gut gemacht, jedoch denke ich das es nicht so das Problem ist dies selobst zu machen.
Würde auch sagen das es auch ein kleines Release ist.
Kind Regards
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Originally Posted by 'itz xiz!
Sollte ja nicht schwer zu erstellen sein, da es in diesem Tut sowieso schon gut erklärt ist und das theoretisch jeder hinbekommen.
Thx 4 share, auch wenn es für meine Begriffe eher sinnlos ist.
Danke erstmal für euer Feedback Ist eigentlich auch eher für Anfänger gedacht die des nicht so hinbekommen. Ich fang ja erst mit Photoshop usw an, daher bin ich ja auch noch ein Anfänger .
[Release]Neuer GM Effect. 07/11/2013 - Metin2 PServer Guides & Strategies - 3 Replies Guten Abend Elitepvpers.
Ich release euch heute mal ein neues "GM glitzern"
Viel Spass.
Video:
http://www.youtube.com/watch?v=DaxDw2z309g
Screen:
http://img5.fotos-hochladen.net/uploads/gmeffectw 9h6l0prqo.png
http://img5.fotos-hochladen.net/uploads/bgg5qck10 p7ws.png
[Release] Top Effect Add and Command! 08/30/2010 - CO2 PServer Guides & Releases - 29 Replies Hello!
Today im gonna show you how to add the Top Effects into a old Client
and we will make a command for these Effects!
Im working with a 5017 Client because i love it to add new things
there :D and I show you now how to add the Effects into your 5017
Client (working with other Clients also)
1. Add the Effect-Files
[RELEASE] Cool Effect 09/18/2009 - CO2 PServer Guides & Releases - 20 Replies Hey guys, was bored and thought I would release this. So let's get started.
In character.cs at line 100 add
in the "void TimerElapsed(object source, ElapsedEventArgs e)" you should find something like
[Release]All effect ID's 09/28/2008 - CO2 Private Server - 6 Replies Ermm, well since there's been a lot of threads with a FEW effect ID's, I figured I'd post them ALL, I am aware that some of these ARE INVALID, and will cancel any other effects until you relog, who cares.. >_>
I just read each line in 3DEffect.ini and only wrote the ones that are the effect names, so each line is , just type it in without the brackets...
If you want the code for it(In managed C++) here it is.. don't see why you would...
#include "stdafx.h"
using namespace System;