Official Quest
PHP Code:
----------------------------------------------------
--The Devils Catacomb - [GM]deLi - By Bakam321
----------------------------------------------------
quest seytan_katakombu begin
state start begin
when 1093.kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
d.kill_all()
notice_in_map("Görevi başarıyla tamamladın.")
notice_in_map("Bir kaç dakika içerisinde ışınlanacaksın.")
notice_in_map("Seni Şeytan Katakombu'nda bekleyeceğim!")
notice_in_map("Peşimden gel, öfkem felaketin olsun!")
d.kill_all()
timer("devil_end_jump", 30)
game.set_event_flag("Azrail_dead",1)
local times = get_time() + 28800 --Wartezeit
game.set_event_flag("Go_catacomb", times)
end
when devil_end_jump.timer begin
d.exit_all()
end
when 20367.chat."Şeytan Katakombu'na gider" with pc.get_map_index() == 65 begin
if get_time() > game.get_event_flag("Go_catacomb") then
game.set_event_flag("Azrail_dead",0)
end
if pc.level < 75 then
say_title("Katakomb Bekçisi:")
say("75. seviyenin altında oldugun için")
say("katakombu başaramazsın..")
return
end
if game.get_event_flag("Azrail_dead") == 0 then
say("Henüz Şeytan Katakombu'nu başaracak")
say("kadar güçlü değilsin. Azraili Şeytan Kulesi'nde")
say("yendikten sonra tekrar gel.")
return
end
if game.get_event_flag("Azrail_dead") == 1 then
say("Şeytanın İnine şimdi girmek istiyor musun?")
local s = select("Evet", "Girme")
if s == 1 then
pc.warp(315200,1209200)
return
end
end
end
when login with pc.get_map_index() == 12 begin
say("Ruh Kristalı Anahtarı'nı ele geçirmek için")
say("yaratıkları yok et. Bu")
say("sana 2. katın kapısını açar.")
pc.set_warp_location(65 , 5913, 995)
end
when 2503.kill or
2504.kill or
2505.kill begin
local rka = number(1,500)
if rka==1 then
game.drop_item(30311, 1)
end
end
when 30101.take with item.vnum == 30311 begin
item.remove()
say("Kapı artık açık.")
say("Acele edin gidelim.")
wait()
say("Şimdi gerçek bir macera başlıyor.")
say("2. seviyeye geçmek için sadece bir saatin var.")
wait()
d.new_jump_all(12, 3622, 12079)
d.setf("catacomb_kat2", 1)
game.set_event_flag("Azrail_dead",0)
end
when login with pc.in_dungeon() and d.getf("catacomb_kat2") == 1 begin
d.regen_file("data/dungeon/katakomb/catacomb_kat2.txt")
say("3. seviyeye geçmek için kapalı kapıları yok et.")
say("")
say("")
say("60 dakika kaldı!")
timer("catacomb_5dakika", 3300)
timer("catacomb_10dakika", 3000)
timer("catacomb_20dakika", 2400)
timer("catacomb_30dakika", 1800)
timer("catacomb_30dakika", 900)
timer("catacomb_bitti", 3600)
pc.set_warp_location(65 , 5913, 995)
end
when 30103.chat."Özel bölüm" with pc.count_item(30319) > 7 begin
say("Kapalı kapıları kırdın ve buraya kadar geldin.")
wait()
say("Azrail'i görebilmen için Küçülen Kafa'ya ")
say("ihtiyacın var.")
say("")
say("Küçülen Kafa'ya sahip değilsen mağaradan")
say("dışarı atılacaksın.")
pc.remove_item(30319, 8)
game.set_event_flag("Azrail_dead",0)
wait()
npc.purge()
timer("katakomb_kat_3", 3)
end
when katakomb_kat_3.timer begin
d.jump_all(3072+1376, 12032+250)
d.regen_file("data/dungeon/katakomb/catacomb_kat3.txt")
d.notice("Gerçek Misilleme Metinini bul ve yok et!")
d.setf("catacomb_metin", 2)
end
when 8038.kill with pc.in_dungeon() and d.getf("catacomb_metin") == 2 begin
d.notice("Bu Metin taşı sahte, gerçeğini bul.")
d.setf("catacomb_metin", 3)
end
when 8038.kill with pc.in_dungeon() and d.getf("catacomb_metin") == 3 begin
d.notice("Bu Metin taşı sahte, gerçeğini bul.")
d.setf("catacomb_metin", 4)
end
when 8038.kill with pc.in_dungeon() and d.getf("catacomb_metin") == 4 begin
d.notice("Bu Metin taşı sahte, gerçeğini bul.")
d.setf("catacomb_metin", 5)
end
when 8038.kill with pc.in_dungeon() and d.getf("catacomb_metin") == 5 begin
d.notice("Bu Metin taşı sahte, gerçeğini bul.")
d.setf("catacomb_metin", 6)
end
when 8038.kill with pc.in_dungeon() and d.getf("catacomb_metin") == 6 begin
d.notice("Bu Metin taşı sahte, gerçeğini bul.")
d.setf("catacomb_metin", 7)
end
when 8038.kill with pc.in_dungeon() and d.getf("catacomb_metin") == 7 begin
d.notice("Bu Metin taşı sahte, gerçeğini bul.")
d.setf("catacomb_metin", 8)
end
when 8038.kill with pc.in_dungeon() and d.getf("catacomb_metin") == 8 begin
d.notice("Gerçek Metin taşı yokedildi. 4. seviyeye hızlı bir şekilde devam edelim.")
timer("catacomb_labirent", 5)
end
when catacomb_labirent.timer begin
d.setf("level", 4)
d.jump_all(3072+70, 12032+585)
d.regen_file("data/dungeon/katakomb/catacomb_kat4.txt")
d.notice("5. seviyeye ulaşmak için labirentte yolunuzu bulun!")
local lab = number(1,4)
if lab == 1 then
d.regen_file("data/dungeon/katakomb/catacomb_warps1.txt")
end
if lab == 2 then
d.regen_file("data/dungeon/katakomb/catacomb_warps2.txt")
end
if lab == 3 then
d.regen_file("data/dungeon/katakomb/catacomb_warps3.txt")
end
if lab == 4 then
d.regen_file("data/dungeon/katakomb/catacomb_warps4.txt")
end
end
when 30104.chat."5. seviyeye ilerle" begin
say("Şeytan ruhlarını hissedebiliyor musun?")
wait()
say("Devam etmek istiyor musun?")
wait()
timer("katakomb_kat_5", 6)
end
when katakomb_kat_5.timer begin
d.setf("level", 5)
d.jump_all(3072+846, 12032+898)
d.regen_file("data/dungeon/katakomb/catacomb_kat5.txt")
d.notice("Tartorusları yen ve altıncı seviyeye geçebilmek için Surat Totemini ele geçirin.")
local gar = number(1,5)
if gar == 1 then
d.regen_file("data/dungeon/katakomb/catacomb_boss1.txt")
end
if gar == 2 then
d.regen_file("data/dungeon/katakomb/catacomb_boss2.txt")
end
if gar == 3 then
d.regen_file("data/dungeon/katakomb/catacomb_boss3.txt")
end
if gar == 4 then
d.regen_file("data/dungeon/katakomb/catacomb_boss4.txt")
end
if gar == 5 then
d.regen_file("data/dungeon/katakomb/catacomb_boss5.txt")
end
end
when 2591.kill begin
local tar = number(1,1)
if tar==1 then
game.drop_item(30312, 1)
end
end
when 30102.take with item.vnum == 30312 begin
d.notice("Uzaklardan ulumaları duyuluyor. Gaddar Azrail'i uyandırdınız.")
item.remove()
npc.purge()
timer("catacomb_kat_6", 6)
end
when catacomb_kat_6.timer begin
d.setf("level", 6)
d.jump_all(3072+1358, 12032+671)
d.regen_file("data/dungeon/katakomb/catacomb_kat6.txt")
d.notice("Kharoon ve diğer tüm düşmanları yenin!")
end
when 2597.kill begin
d.kill_all()
timer("catacomb_1kharoon", 5)
end
when catacomb_1kharoon.timer begin
say("Kharoon'u öldürdün. Mağaranın en son")
say("seviyesine ışınlanıyorsunuz.")
timer("catacomb_kharoon", 5)
end
when catacomb_kharoon.timer begin
d.setf("level", 7)
d.jump_all(3072+73, 12032+1157)
d.regen_file("data/dungeon/katakomb/catacomb_kat7.txt")
d.notice("Azrail'i yenin!")
end
when 2598.kill begin
d.kill_all()
timer("catacomb_1azrail", 5)
end
when catacomb_1azrail.timer begin
say("Azrail yenildi. Devil's Catacomb'a nihayet")
say("huzur hakim. Şimdi yeryüzüne ışınlanacaksın.")
timer("catacomb_azrail", 30)
end
when catacomb_5dakika.timer begin
d.notice("Kalan süre: 5 dakika")
end
when catacomb_10dakika.timer begin
d.notice("Kalan süre: 10 dakika")
end
when catacomb_20dakika.timer begin
d.notice("Kalan süre: 20 dakika")
end
when catacomb_30dakika.timer begin
d.notice("Kalan süre: 30 dakika")
end
when catacomb_45dakika.timer begin
d.notice("Kalan süre: 45 dakika")
d.exit_all()
end
when catacomb_bitti.timer begin
game.set_event_flag("kuleazrail",0)
d.notice("Süre bitti!")
d.exit_all()
end
when catacomb_azrail.timer begin
d.exit_all()
end
end
end
PHP Code:
quest deviltower_zone begin
state start begin
when login begin
if pc.get_map_index() == 66 then
if pc.get_x() < 2048+88 or pc.get_y() < 6656+577 or pc.get_x() > 2048+236 or pc.get_y() > 6656+737 then
pc.warp((5376+532)*100, (512+596+4)*100, 65)
end
pc.set_warp_location(65, 5376+532, 512+596+4)
elseif pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then
pc.set_warp_location(65, 5376+532, 512+596+4)
end
end
when deviltower_man.chat.locale.deviltower_man_chat begin
if pc.get_level() < 40 then
say(locale.deviltower_man_say_you_cant)
else
say(locale.deviltower_man_say)
local s = select(locale.deviltower_enter,locale.deviltower_no_enter)
if s == 1 then
-- warp into!
pc.removeitem("30300", 100)
pc.removeitem("30302", 100)
pc.warp(216500,727000)
end
end
end
when devil_stone1.kill begin
timer("devil_stone1_1", 6)
end
when devil_stone1_1.timer begin
local mapto7= pc.count_item(30302) -- Ich weiß nicht, das wahre Tilgung der die Existenz der Seele des Turms
pc.remove_item(30302,mapto7)
local boxto7= pc.count_item(30300) -- Beseitigung des unbekannten weiß nicht, ob es sich um ein Feld
pc.remove_item(30300,boxto7)
d.new_jump_all(66, special.devil_tower[1][1], special.devil_tower[1][2])
d.regen_file("data/dungeon/deviltower2_regen.txt")
d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[2][1], special.devil_tower[2][2], "data/dungeon/deviltower3_regen.txt")
end
--when devil_stone2.kill begin
--d.jump_all_local(special.devil_tower[2][1], special.devil_tower[2][2])
--end
when devil_stone3.kill begin
--d.jump_all_local(special.devil_tower[3][1], special.devil_tower[3][2])
--d.set_exit_all_at_eliminate(6)
--d.set_warp_at_eliminate(6, d.get_map_index(), 100, 100)
--d.set_warp_at_eliminate(4, 65, 5376+532, 512+596+4)
d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[3][1], special.devil_tower[3][2], "data/dungeon/deviltower4_regen.txt")
d.check_eliminated()
--d.exit_all()
end
function get_4floor_stone_pos()
local positions = {
{368, 629},
{419, 630},
{428, 653},
{422, 679},
{395, 689},
{369, 679},
{361, 658},
}
for i = 1, 6 do
local j = number(i, 7)
if i != j then
local t = positions[i];
positions[i] = positions[j];
positions[j] = t;
end
end
--for i = 1, 7 do
-- positions[i][1] = positions[i][1] * 100
-- positions[i][2] = positions[i][2] * 100
-- end
return positions
end
when 8016.kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
d.setf("level", 4)
-- Canavarlar Ħĵ Yeniden Gelecek Hiç Durmadan
--d.regen_file("data/dungeon/deviltower4_regen.txt")
local positions = deviltower_zone.get_4floor_stone_pos()
for i = 1, 6 do
chat(positions[i][1], positions[i][2])
d.set_unique("fake" .. i , d.spawn_mob(8017, positions[i][1], positions[i][2]))
end
chat(positions[7][1], positions[7][2])
local vid = d.spawn_mob(8017, positions[7][1], positions[7][2])
chat(vid)
d.set_unique("real", vid)
server_loop_timer('devil_stone4_update', 10, pc.get_map_index())
server_timer('devil_stone4_fail1', 5*60, pc.get_map_index())
d.notice("3. Kat Seçenek Kapısındasın;");
d.notice("Gözlerini ve kulaklarını aldatacak bir çok sahte");
d.notice("Metin Taşı mevcut. 15 dakika içerisinde");
d.notice("Gerçek Metin Taşını bul ve yok et!");
d.notice("Kapıdan geçmenin tek yolu budur.");
end
when devil_stone4_fail1.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("10 Dakika Kaldı!")
server_timer('devil_stone4_fail2', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone4_fail2.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("5 Dakika Kaldı!")
server_timer('devil_stone4_fail', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone4_fail.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("Süre Bitti!")
d.exit_all()
clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone4_update.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
if not d.is_unique_dead("real") then
for i = 1, 6 do
if d.getf("fakedead" .. i) == 0 then
if d.unique_get_hp_perc("fake" .. i) < 50 then
d.purge_unique("fake" .. i)
d.setf("fakedead" .. i, 1)
d.notice("Sahte Metin Kesildi.");
end
end
end
else
--d.clear_regen()
--d.regen_file("data/dungeon/deviltower5_regen.txt")
server_timer("devil_stone4_end", 5, get_server_timer_arg())
d.notice("Mükemmel bir duyma yeteneğine ve iyi bir");
d.notice("içgüdüye sahip olduğunu kanıtlayarak");
d.notice("gerçek Metin Taşını yok ettin!");
d.notice("Şimdi 4.kata gireceksin.")
clear_server_timer('devil_stone4_fail1', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone4_fail2', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone4_fail', get_server_timer_arg())
end
else
server_timer('devil_stone4_stop_timer', 1, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone4_stop_timer.server_timer begin
clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
end
when devil_stone4_end.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.setf("level", 5)
d.setf("stone_count", 5)
d.notice("4.Kattaki Mühürlü Kapıdasın. Bir Sonraki kata")
d.notice("çıkmak için beş Eski Mühürü açman gerek. Bu alan")
d.notice("sana saldırmak için bekleyen canavarlarla dolu.")
d.notice("Bazılarının üzerinde anahtar var. Yeteri kadar")
d.notice("Kilit Açma Taşı elde eder ve tüm mühürleri")
d.notice("açarsan 5. kata çıkabilirsin. Ama bil ki sadece")
d.notice("20 dakikan var!")
d.jump_all(special.devil_tower[4][1], special.devil_tower[4][2])
server_timer('devil_stone5_fail1', 5*60, get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
-- 5. Stock, weiter zu reproduzieren
d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower5_regen.txt")
-- 5. Stock, Seal Stone Reproduktion
d.spawn_mob(20073, 421, 452)
d.spawn_mob(20073, 380, 460)
d.spawn_mob(20073, 428, 414)
d.spawn_mob(20073, 398, 392)
d.spawn_mob(20073, 359, 426)
end
end
when devil_stone5_fail1.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("15 Dakika Kaldı!")
server_timer('devil_stone5_fail2', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone5_fail2.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("10 Dakika Kaldı!")
server_timer('devil_stone5_fail3', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone5_fail3.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("5 Dakika Kaldı!!!")
server_timer('devil_stone5_fail', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone5_fail.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("Süre Bitti!!!")
d.exit_all()
end
end
--when devil_stone4.kill begin
--d.setf("level", 5)
--d.setf("stone_count", 4)
--d.clear_regen()
--d.regen_file("data/dungeon/deviltower5_regen.txt")
--d.jump_all_local(special.devil_tower[4][1], special.devil_tower[4][2])
--end
when 1062.kill with pc.in_dungeon() and d.getf("level") == 5 begin
local KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY = 50
--if is_test_server() then
--KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY = 1
--end
local n =d.getf("count") + 1
d.setf("count", n)
if n == KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY then
-- Falling Tasten
game.drop_item(50084, 1)
d.setf("count", 0)
end
end
when devil_stone5.take with item.vnum == 50084 begin
npc.purge()
item.remove()
d.setf("stone_count", d.getf("stone_count") - 1)
if d.getf("stone_count") <= 0 then
d.setf("level", 6)
d.clear_regen()
d.regen_file("data/dungeon/deviltower6_regen.txt")
d.notice("Tüm mühürleri açtın ve artık 5.kata")
d.notice("girebilirsin. Bu katta Kibirli Şeytan Kralı da")
d.notice("var. 5. kattaki tüm canavarları öldür.")
d.jump_all(special.devil_tower[5][1], special.devil_tower[5][2])
clear_server_timer('devil_stone5_fail1', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone5_fail2', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone5_fail3', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone5_fail', get_server_timer_arg())
else
d.notice("Mührü açtın. "..d.getf("stone_count").." kaldı.")
end
end
when 1092.kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
d.notice("6. kattaki tüm canavarları öldür!")
d.notice("Bütün canavarları öldürmenin ödülü olarak")
d.notice("eşyalarından birini demircide yükseltme hakkı ")
d.notice("kazandın. Yükseltmek istediğin eşyayı ")
d.notice("demircinin üzerine sürükle.")
end
when devil_stone6.kill begin
-- Zin-Sa-Gui haritasını bulana kadar
-- Metin Taşlarını yok et. Bu seni bir sonraki kata
-- taşıyacak.
--d.jump_all(special.devil_tower[6][1], special.devil_tower[6][2])
d.kill_all()
-- d.set_warp_at_eliminate(3*60, 65, 5376+532, 512+596+4)
d.check_eliminated()
local reward_alchemist = {20074, 20075, 20076}
d.spawn_mob(reward_alchemist[number(1,3)], 425, 216);
d.setqf("can_refine", 1)
end
--------------------------------------
-- 7 D kommt man aus dem Zugriff vor dem 8. Stock
--------------------------------------
when 20074.chat."Üst Katlar" with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
say(""..mob_name(20074).."")
say("Devam Edecekmisiniz?")
say("Çok Zor Olacak")
say("Ben Hep Burdayım.")
say("")
wait()
if pc.level >=75 then
say("Sen En En Büyüksün.")
say("Ama Cesur musun?")
say("Yalnız Çıkma Yoksa Rahat ölürsün.")
timer("devil_jump_7", 6)
return
end
say("Sen Ne Yazıkki Henüz")
say("Daha Yükselemeyeceksin")
say("Biraz Sonra Geri Gideceksin.")
say("İyi Şanslar.")
say("")
wait()
pc.warp(590500, 110500)
return
end
when 20075.chat."Üst Kat İçin .." with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
say(""..mob_name(20075).."")
say("Devam Edecekmisin")
say("Çok Zor Olacak")
say("Ben Hep Buralardayim.")
say("")
wait()
if pc.level >=75 then
say("Sen En Büyüksün")
say("Ama Cesur Musun?")
say("Yalnız Çıkma Sakın Yoksa Rahat Ölürsün")
timer("devil_jump_7", 6)
return
end
say("Sen Ne yazıkkı ")
say("Daha Yükselemezzin")
say("Biraz Sonra...")
say("İyi Şanşlar")
say("")
wait()
pc.warp(590500, 110500)
return
end
when 20076.chat."Üst Kat İçin .." with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
say(""..mob_name(20076).."")
say("Devam Edecekmisin")
say("Çok Zor Olacak")
say("Ben Hep Buralardayim.")
say("")
wait()
if pc.level >=75 then
say("Sen En Büyüksün")
say("Ama Cesur Musun?")
say("Yalnız Çıkma Sakın Yoksa Rahat Ölürsün")
timer("devil_jump_7", 6)
return
end
say("Sen Ne yazıkkı ")
say("Daha Yükselemezzin")
say("Biraz Sonra...")
say("İyi Şanşlar.")
say("")
wait()
pc.warp(590500, 110500)
return
end
when devil_jump_7.timer begin
d.clear_regen()
d.spawn_mob(8018, 639, 658)
d.spawn_mob(8018, 611, 637)
d.spawn_mob(8018, 596, 674)
d.spawn_mob(8018, 629, 670)
d.setf("level", 7)
d.jump_all(2048+590, 6656+638)
d.notice("Zin-Sa-Gui haritasını bulana kadar")
d.notice("Metin Taşlarını yok et. Bu seni bir sonraki kata")
d.notice("taşıyacak.")
end
when 8018.kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
local cont = d.getf("7_stone_kill") + 1
d.setf("7_stone_kill", cont)
if cont >= 4 then
d.setf("7_stone_kill", 0)
d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower7_regen.txt")
end
end
when 8019.kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
game.drop_item(30300, 1)
end
when 30300.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
pc.remove_item("30300", 1)
local pct = number(1,10)
if pct == 1 then
-- Fall wahr Karte
game.drop_item(30302, 1)
d.clear_regen()
else
-- Fall wahr Karte
game.drop_item(30301, 1)
end
end
when 30302.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
-- An der 8th Floor
say("Gerçek Haritayı Buldun İyi Şanslar.")
pc.remove_item("30302", 1)
timer("devil_jump_8", 6)
d.clear_regen()
end
--------------------------------------------
-- Von 8 F vor der Ankunft geben Sie die 9 F
--------------------------------------------
when devil_jump_8.timer begin
d.setf("level", 8)
d.jump_all(2048+590, 6656+403)
d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower8_regen.txt")
d.spawn_mob(20366, 640, 460)
local _count= pc.count_item(30302)-- True Tilgung Dead Turm
pc.remove_item(30302,_count)
d.notice("Bu kattaki yaratıkları öldürerek onlardan "..item_name(30304).." 'ı elde etmelisiniz.")
end
when 1040.kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
local pct1 = number(1, 5)
if pct1 == 1 then
local pct2 = number(1, 10)
if pct2 == 1 then
-- Fall wahre SchlĦĵsel
game.drop_item(30304, 1)
else
-- Keys fiel
game.drop_item(30303, 1)
end
else
return
end
end
when 20366.take with item.vnum == 30304 begin
-- 9 F-Zeichen aufgehoben
npc.purge()
item.remove()
timer("devil_jump_9", 6)
d.notice(""..item_name(30304).." bulundu, Azrail sizin için ortaya çıkıyor..")
d.notice("Ölümle tanışmaya hazır olun!")
end
---------------------------------------------
-- 9 F ein Ende, indem Sie
---------------------------------------------
when devil_jump_9.timer begin
d.setf("level", 9)
d.jump_all(2048+590, 6656+155)
d.regen_file("data/dungeon/deviltower9_regen.txt")
end
end
end