Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 18:23

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



China Server

Discussion on China Server within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2010
Posts: 214
Received Thanks: 10
China Server

Hey Com,

ich habe da mal eine frage, und zwar habe ich gehört, dass der Offi China Server down sein soll und da wollte ich mal fragen ob das stimmt und wenn es stimmt würde ich auch gerne wissen, wieso er down gegangen ist.

Mfg
Moha219 is offline  
Old 11/03/2010, 02:59   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2010
Posts: 455
Received Thanks: 67
wegen dem API Tool glaube ich 0.o
Shimao is offline  
Old 11/03/2010, 06:01   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2008
Posts: 3,026
Received Thanks: 4,504
Quote:
Originally Posted by Shimao View Post
wegen dem API Tool glaube ich 0.o
Genau - das Flaggschiff von Ymir hat im gegensatz zu DE, US und SG natürlich nicht den Fixx. Nein..


Versuchs doch selber ob er on ist~
Daunenjacke is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
China Offizieller server & Wo finde ich China P-server?
10/03/2010 - Metin2 Private Server - 1 Replies
Also frage steht eig oben kann mir einer link für freeworld geben also china offi server und wo finde ich china pserver bzw. wie?
[CHINA] Suche China Server
08/18/2010 - Metin2 Private Server - 2 Replies
Ja, ich suche eigentlich ein GUTEN Metin2 China P Server also nicht so ein 0815 Server sonder so ein Normalen wie die am anfang von Metin2 P Server wenn ihr ein habt sagt mir ! am besten Postet ihr hir hin oder PN´t mich Privat ^_^
[INFO] New China Server (Extra Server)
05/06/2008 - Dekaron Private Server - 1 Replies
ok ppl go to donwn and download the new patch (36.0.8) to see the 3rd server on server list. :D Edit: this new patch for this server ÌôÕ½¶þÔ press thanks if this was helpful :D
China Server
11/28/2007 - Kal Online - 25 Replies
Heyho , Also meine frage ist es wie Spielt man auf den Japsen server kal?^^ Ich habe gehört man Brauch eine Haus nr ( chinesischer Perso :P ) um sich zu Reggen . So und dann wie is die japsen HomePage? Kann man diese japanischen zeichen auch auf Englische schrifft Überzetzen? und wie downloade ich das? :P
Request for china server id items list , i put here config from china server!
11/08/2007 - Kal Online - 0 Replies
Hello , like in topic i need to let some 1 open then config.pk and give me the items id list , please if some 1 do that in the 20 minutes i will pay him in bango/naraeha , so WHO FIRST THEN BETTER ! Sorry for bad english CHINA SERVER CONFIG.PK : RapidShare: 1-Click Webhosting Greetz R1n4m0



All times are GMT +2. The time now is 18:23.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.