Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server
You last visited: Today at 19:44

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Anzahl der Buchstaben/Zahlen vergrößern wie ?

Discussion on Anzahl der Buchstaben/Zahlen vergrößern wie ? within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1
 
Peq's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2009
Posts: 385
Received Thanks: 185
Anzahl der Buchstaben/Zahlen vergrößern wie ?

Hi,

Da mein Name zu lang ist und das nicht reinpasst in Navicat will ich die Anzahl vergrößern also bei player sonst kann ich mir keine Rechte geben wie kann ich machen das da mehr Buchstaben/Zahlen reinpassen ?


lg.
Peq is offline  
Old 09/26/2010, 18:39   #2
 
.SeVeN.'s Avatar
 
elite*gold: 45
Join Date: Dec 2008
Posts: 962
Received Thanks: 731
Geht nicht
.SeVeN. is offline  
Old 09/26/2010, 18:57   #3
 
Peq's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2009
Posts: 385
Received Thanks: 185
Geht ProfiFighter hat es mal gemacht nur kp wie
Peq is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Name ohne Buchstaben??
09/18/2010 - WarRock - 5 Replies
Hey Leute Also wenn man ein neuen acc macht einfach ohne buchstaben schreiben ... es gab ma so ein TUt wir man das umsonst machen kann... Comprende? :D
Suche buchstaben
07/01/2010 - Off Topic - 4 Replies
Hi leute ich bins ma wieder. Suche den buchstaben y mit punkten wie beim ü obendrüber und am besten ncoh wie man des hinkriegt zu schreiben thx Vince
China buchstaben
03/10/2010 - Metin2 Private Server - 5 Replies
Hey es gab doch mal so ne liste wo die ganzen chinesichen buchstaben drauf waren nur finde die irgendwie nich mehr :S kann mir jemand den link geben??
Buchstaben Pics
06/13/2009 - Off Topic - 19 Replies
Greetings, Postet hier eure besten Buchstaben Pics. Beispiele: ___________________________####_____ _______ Ich weiß_______________######____ ____IMMER_NOCH_ was_du______######____ _______letzten_Sommer__________####______ ________getan_hast!_____________##________
Leet Buchstaben
11/15/2005 - Off Topic - 2 Replies
Leet-Buchstaben : A: 4 or l&#092; or ^ or @ or /&#092; or /-&#092; B. l3 or 8 or ß or ]3 or l: C: ( or < or © or ¢ D: l) or l> or ]) E:3 or £ F: l= or # or ? G:6 or 9 H: # or l-l or (-) or !-! or }-{ or }{ or l+l or )+( or !+! or }+{ I: 1 or ! or |



All times are GMT +2. The time now is 19:44.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.