Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server
You last visited: Today at 19:29

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Worldserver / map reset

Discussion on Worldserver / map reset within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2008
Posts: 36
Received Thanks: 11
Worldserver / map reset

wollte mal fragen ob es die möglichkeit gibt einen reset bei nur einzelnen maps zu machen ohne das man jetzt den server komplett neustarten müsste
Tellux is offline  
Old 08/21/2010, 20:17   #2
 
Metzer's Avatar
 
elite*gold: 130
Join Date: Feb 2010
Posts: 7,443
Received Thanks: 2,756
Ehm probier mal "/mh" oder "/mh all" ohne die "!

Resetet glaub ich die Map.

Es werden da alle gekickt!
Metzer is offline  
Thanks
1 User
Old 08/21/2010, 20:36   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2008
Posts: 36
Received Thanks: 11
ne sollte keiner gekickt werden wenn es möglich ist. nur die map auf anfang gesetzt werden
Tellux is offline  
Old 08/21/2010, 20:39   #4




 
Saaja's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2009
Posts: 13,341
Received Thanks: 22,454
Nicht möglich, das einzige was du machen kannst ist den einzelnden game ordner neu zu starten. Wenn z.B. die mag in game2 ist gehste in game2 machst shut.sh und dann wieder auto.sh.
Saaja is offline  
Thanks
1 User
Old 08/21/2010, 20:49   #5
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2008
Posts: 36
Received Thanks: 11
schade... ok thx
Tellux is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Help] WorldServer.exe stürzt ab !!
10/06/2009 - Flyff Private Server - 14 Replies
Also mein problem ist , wenn ich alle Exe starte und am ende geht dann die WorldServer.exe aus !!! Es ladet garnix sondern wenn ich aufmache gehts sofort aus . Kann mir jemand helfen !
[Release]WorldServer.exe
05/12/2009 - General Gaming Discussion - 0 Replies
This is a fix to the recent error with the WorldServer.exe. FATAL Error, with the range function. As always, scan this file if your unsure if it's safe. Use virustotal.com. Viruschief is not reliable. EDIT:Once you download this file, just put it in your server folder where you have your other .exe's(Login Server.exe, Character Server.exe, World Server.exe). Overwrite the existing Worldserver.exe in that folder. Then you shouldn't get the Fatal Error anymore.
[HILFE]WorldServer.exe soll KEINE WorldServer.debug.log mehr erstellen!!!
09/26/2008 - Flyff Private Server - 17 Replies
Hi Leute, Also folgendes Problem habe ich: Die "3.WorldServer.exe" erstellt eine "WorldServer.debug.log" Wie lösche ich den Befehl aus der "WorldServer.exe"??? Habe es mit hexeditor geöffnet und n bissken rumgesucht... Komplette Zeile gelöscht aber dann geht die exe nciht mehr... Sind wohl n paar mehr zeilen als die die ich gelöscht habe ^.^ Hatt jemand dafür wohl ne lösung wenn die datei die da erstellt wird ich für mich persönlich nicht zu gebrauchen... :)



All times are GMT +2. The time now is 19:29.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.