Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server
You last visited: Today at 16:19

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Machen das Gemi P's macht?[Help]

Discussion on Machen das Gemi P's macht?[Help] within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old 07/21/2010, 22:59   #16
 
.BestOf™'s Avatar
 
elite*gold: 2
Join Date: Apr 2010
Posts: 3,258
Received Thanks: 505
Hmmm
Also wen ich die befehle eingebe kommt immer die tare von drop ist gesunken..auch wen ich befehl für yang eingebe, es heisst immer drop...
und an den rates ändert sich auch nicht viel...also man merkt es zwar bissel beim lvln aber man bekommt nicht so viel exp...
.BestOf™ is offline  
Thanks
1 User
Reply


Similar Threads Similar Threads
[HILFE]WIe kann ich z.B die Spezial Gemi anklickbar machen ?
02/08/2010 - Metin2 Private Server - 12 Replies
hey WIe kann ich z.B die Spezial Gemi aklickbar machen was muss ich inder mob_proto ändern der name wurde geändert aber man kan sie nicht anklickne
kann wer pls ein Tut machen wie man ein Menü hack macht?
01/04/2010 - WarRock Hacks, Bots, Cheats & Exploits - 3 Replies
;)
Wie macht man 2 gemi
12/01/2009 - Metin2 Private Server - 0 Replies
Wie macht man 2 gemi ? und hat wer ne liste für alle shop_vnum in shop_item ?
nachdem ich erneute gemi verändert habe // gemi ist leerer shop ^^
11/17/2009 - Metin2 Private Server - 4 Replies
Hi hab schön öfter's die items die die gemi verkauft geändert ^^ aber jetzt nachdem ich eifach nur sd2 tickets da kurz reinklatschen wollte is jetzt nixmehr inner gemi -.- hab nochmal nachgeguckt hab aber nicht alles gelöscht oder so ^^



All times are GMT +1. The time now is 16:19.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.