Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 01:45

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



File extractor

Discussion on File extractor within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2009
Posts: 219
Received Thanks: 33
File extractor

Link für fileextractor bräuchte ich mal pls
Ich hab nichts gefunden
Fabiab1308 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[HELP]File Extractor
11/26/2010 - Metin2 Private Server - 4 Replies
Hello elitepvpers, I have a question , why i get error at File Extractor By Eddy2. When i extract a file like pc.eix and pc.epk i get error "Failed To Extract" but in some way i get file called " Source " but when i enter it there are some missing files. So if you know whats the problem please tell me . Thanks !.:handsdown:
Metin2 File Extractor: No dw2 field set for the file
02/20/2010 - Metin2 Private Server - 14 Replies
Hallo zusammen. Wollte heute anfangen meinen Pserver Client zu modden. Hab den File Extractor in den Ordner von meinem Benutzer (der heißt Metin2) entpackt, ihn in FE umbenannt, dann folgendes in cmd eingegeben (mein Client liegt in meinem Benutzer Ordner, Client, WOM2) http://www.abload.de/img/client12iupf.jpg Client befindet sich hier: http://www.abload.de/img/client11cugl.jpg Und dieser Fehler kommt: http://www.abload.de/img/client13n6yh.jpg
File extractor
02/17/2010 - Metin2 Private Server - 1 Replies
hey hab SUFU benutzt aber nigs gefunden. Also habe mit file extractor root.eix gelesen dann bekomm ich root_dump in dem root_dump stehen sachen auch serverinfo.py wie kann ich diese serverinfo.py öffnen. root_dump ist eine editor datei
|File Extractor| Need Help
02/09/2010 - Metin2 Private Server - 6 Replies
Hallo Com, ich bräuchte mal hilfe über TV jemand, der mir das mit dem Files Extractor machen könnte, wollte paar sachen einfärben und mal so ein bisschen in den bereich modding rein schaun. Wer mit Hilft bekommt nen Thx ;)
File extractor
01/23/2010 - Metin2 - 8 Replies
hab ein problemchen: ich habe den file extractor nach tutorial mehrmals genutzt nur kommt bei mir immer Could not open (pfad) file. The Archive Dump was not successfull. The program wil exit now. hängt das villeicht damit zusammen dass ich früher mal die eix und epk dateien versucht habe mit photoscape zu öffnen? wenn ja wie kann ich das rückgängig machen? also dass die dateien nichtmehr mit photoscape geöffnet werden sondern ich wieder nach den programm zum öffnen suchen muss? würde...



All times are GMT +2. The time now is 01:45.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.