Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 11:54

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



problem hamachi

Discussion on problem hamachi within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2009
Posts: 126
Received Thanks: 17
problem hamachi

hi i have problem with hamachi.....

i start hamachi and hamachi write me when 30days free is down and i now must buy premium (( who i must doing pleaseee i will play i cant log-in on server (


help meee
rauzzicek7777 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Hamachi Problem !!!
08/29/2010 - Metin2 Private Server - 0 Replies
Hi, habe Hamachi 2 Netzwerk gemacht, ohne Passwort, bei ienstellungen Komprimireung/Verschlüsselung beliebig bei anderem auch, er hat nen Ausrufezeichen bei mir stehen (ungünsitg weil ich den server hab) bei VPN Status hat er bei mit Netzwerkadapter Fehler stehen, bei den anderen funkitoniert alles. Also er kann auch nciht auf den Server ^^ pls help
Hamachi Problem
01/11/2010 - Metin2 Private Server - 2 Replies
hi, habe ein problem mit meinem hamachi server . Wenn ich mich einloggen will kommt :fehler beim verbinden mit dem server. Habe mir schon öfters ein server gemacht aber das kommt zum ersten mal . Im VPC ist sonst alles normal.
HAMACHI P SERVER !! PROBLEM!! HILFE , GEBE THX PROBLEM !!!!!!!!!!!!!!!!!!
12/25/2009 - Metin2 Private Server - 8 Replies
Hi liebe Comunity, Meine Frage betrifft meinen ganz neuen Hamachi server. Ich habe alles nach einem Video TUT ausgeführt. Nun starte ich die surakopf exe, die in meinem china ordner ist, und will mich mit folgenden daten einloggen: ID: rain psw: 12345



All times are GMT +1. The time now is 11:54.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.