Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server
You last visited: Today at 07:38

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Hi Leute Eigener Server !!!

Discussion on Hi Leute Eigener Server !!! within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1
 
lavaboss09's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2009
Posts: 207
Received Thanks: 22
Hi Leute Eigener Server !!!

leute kann mir einer nen direkt link reinposten zu einem nützlichen thread darüber wie man sich nen Local server über hamachi macht???Wäre sau nett thx
lavaboss09 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[HowTo]Eigener LC-P-Server (nimmt zeit in Anspruch!)|Own Lc p-Server (need many time)
04/06/2011 - Last Chaos Private Server - 239 Replies
ich machs mal international^^ I am uploading files now! Will post here when complete. Here is a re-share of the files I have with a description of each: 17173_lastchaos.rar MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service With this client, you can copy the client patch included with the server or hexedit the Engine.dll file and change 1 byte in it to enable it to connect to this server. Do a search for 0xdebb0h which will bring up this line: 000debb0h: 7D E4 75 6C...
[Frage] Metin2 Eigener Pserver Cant Connect MySQL Server und leute köönen nicht joine
05/23/2010 - Metin2 Private Server - 11 Replies
wisst ihr wie man das problem mySQL beheben kann ? also cant connect to mySQL Server ? und meine freunde etc. können NICHT connecten ... is über meinen router zuhause ! FIREWALL ETC IST AUS !! PORTMAPS ON habt ihr ne lösung ? ich verweifle :D
!!!!!suche leute die mir bei ner hp helfen und leute für den server !!!und2 fragen
10/04/2009 - Metin2 Private Server - 5 Replies
1Frage wie kann ich das pw von der db ändern das nicht alle den ich den server gebe sie umstellen können 2: wie erstelle ich neue acc die nicht das pw 12345 haben 3:suche 5test spieler mfg dercoole1
Töte Leute eigener Fraktion
05/08/2007 - WoW Guides & Templates - 16 Replies
simple und gemein: Jeder hat auf dem Server Leute die er patu nicht leiden kann und gerne mal eins auswischen möchte. Hier der Trick: Schnapp dir paar Freunde und geh zur Arena von Strangle. (du solltest lieber nicht in der Gruppe sein sonst wittert dein Victim den Braten) Versprecht eurem Ofer das wenn er euch eben bei ner Quest helft 20g inkl Port zu euch. Den rest könnt ihr euch denken. Tötet ihn Campt ihn spuckt ihn an und lacht ihn aus. Wenn ihr glück habt fängt euer Opfer...



All times are GMT +1. The time now is 07:38.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.