Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 13:52

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



metin35 exp rate?

Discussion on metin35 exp rate? within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2008
Posts: 107
Received Thanks: 10
metin35 exp rate?

hey
wisst ihr wann die exp. Rate wieder hoch wird?
-Theooo- is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Metin35 kack exp rate??
08/08/2009 - Metin2 Private Server - 40 Replies
also ich hab ich mal bei metin35 im 1sten server angemeldet, hab dann mit dem m2 loader schön die ip eingegeben und mich dann über den 2007DE client eingeloggt.Danach cha erstellt und festgestellt das ich SEHR wenig erfahrung bekomme ^.^ mit sehr wenig meine ich eine 2 grp wildhunde + 1 grp wölfe = 89% von lvl 1 o.O (is ja weniger wie aufm offi ) hab dann relogg ausprobiert doch das half nichts.. Jetzt is meine frage ist die rate da so "beschissen", oder sollte man den client von der...
Exp rate,Penya rate, dropp rate
05/08/2009 - Flyff Private Server - 2 Replies
Hab ma ne farge wie änder ich auf meinem pserver die : Penya Rate , Exp Rate,Dropp rate ! Und bei anderen p servern haben die cs sachen bei den npc wie mach ich das? Und suche gute serverfiles! Hab mir son p-server gemacht im tut von mcdragon1 ! Aber da laufen keine mosnter rum das gibst es nix no items niiiiiiixx!
Hitsu Gunz 24/7 No Lag 50x exp rate 75x bounty 100x quest rate
12/13/2008 - GunZ - 10 Replies
http://hitsums.com/hitsugunz.JPG Website : hitsugunz.tk Download Client : http://hitsums.com/HitsuGunz.exe Register Page : Gunz Come Join HitsuGunz Today =] 45x Exp rate 75x bounty 45x Quest Rates



All times are GMT +1. The time now is 13:52.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.