Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Metin2 > Metin2 Private Server
You last visited: Today at 00:24

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Problem launcher map 34R

Discussion on Problem launcher map 34R within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2013
Posts: 11
Received Thanks: 0
Problem launcher map 34R

Hello guys I have a problem with maps
Use customer's invoice and serverfile

The problem is I go to map / warp leads me well but when you get a black screen appears

And the other part of the client goes well clientu but that does not



Xml map

What problem can be?
Riochu™ is offline  
Old 09/21/2013, 13:50   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2010
Posts: 8
Received Thanks: 2
Maybe this one:
LordThink is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Launcher Problem..
05/01/2013 - Tera - 0 Replies
http://gyazo.com/dbe634c06d72fcc0bf113c635cb4c9c6 WIN7 64 Bit Bereits probiert: verschiedene Dateien gelöscht P2P Sharing aus Firewall/Antiviren programm. fast alle möglichkeiten aus dem support forum. als admin ausgeführt. downloadfixer.
Problem mit launcher
11/26/2011 - League of Legends - 4 Replies
Hey an alle die sich mit lol auskenen ich habe ein problem und das ist wenn ich lol starten will kommt erine fehlermeldung :diese anwedung konnte nicht gestartet werden .weil die anwedungskonfigurationnicht korrekt ist. ich weis nicht was das für ein sch eis sein soll aber wenn ihr was wist dann schreibt es bitte. Schohnmal danke im forraus euer R3loder.:handsdown::bandit:
Problem with Launcher
09/15/2011 - SRO Private Server - 0 Replies
Everything seems fine. Database - > ShardServices = 64 , 0 http://i52.tinypic.com/2hqbjbb.jpg My cert is using operation 22 also. What could be the problem ?
Problem mit MMO's Launcher!
03/16/2010 - Technical Support - 6 Replies
Hallo, ich habe ein Problem, wie es der Threadtitel schon verrät. Ich kann seit ein paar Tagen (und keine Ahnung woran das liegen soll) keine MMO's mehr über den Launcher starten und bekomme generell immer Fehlermeldungen, dass keine Verbindung besteht o. ä.! Meinen Router und PC mehrmals neu gestartet und auch für ~10min komplett ausgeschalten, aber das bringt leider auch -> 0! Hoffentlich konnte ich euch mein Problem einigermaßen erklären.
Launcher problem
02/23/2010 - Aion Private Server - 6 Replies
wenn ich Aion starten will nach dem Aion bild volgende meldung : CITICAL ERROR: Error loading DLL: XRenderD3D9.dll error code 998, Unzuverlässiger Zugriff auf einen Speicherbereich Dies kommt aber nur wenn ich die No_IP_restrict datei im Bin32 ordner habe die ja zum zocken benötigt wird. hoffe mir kann geholfen werden. Server: infinite Aion.



All times are GMT +2. The time now is 00:24.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.