Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 02:37

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



MEitn2 Beta mobs

Discussion on MEitn2 Beta mobs within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,219
Received Thanks: 278
MEitn2 Beta mobs

#Closed/löschen mein fail sorry
´Sh4Xx` is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[HOWTO]Skills für Beta Mobs
06/10/2013 - Metin2 PServer Guides & Strategies - 58 Replies
So ich werde euch heute mal zeigen wie ihr den neuen Mobs skills einfügen könnt. Today I will show you how to add Skills for the Beta Mobs. German: Was ihr braucht: Brain.exe Brain.dll Brain_debug.exe metin2_patch_newmob
[Release]Metin2 Beta Querys für Mobs und Items
12/31/2012 - Metin2 PServer Guides & Strategies - 25 Replies
Hallo, ich habe mir mal gedacht das ich mir die Querys für die Mobs und die Items mache und dann euch zur verfügung stelle. Morgen werde ich die Items sql fertig haben und sie uploaden. Wer noch Mobs oder Item Ids hat die ich vergessen habe kann ja kurz ein Kommi verfassen und mir die IDs da auflisten könnt. Ich habe diese Thema nicht in das Thema kleiner Release gepackt damit ihr mir die ids die fehlen reinposten könnt und somit zur vollständigkeit dieses Themas beitragen könnt.
[VID]Beta 15.11.2012 Neue Maps & Mobs
11/16/2012 - Metin2 Private Server - 1 Replies
Hier ein kleines vid für die, die sehen wollen wie die Maps aussehen. http://www.youtube.com/watch?v=xzsAKPODblU&fe ature=youtu.be
meitn2
01/29/2012 - Metin2 Private Server - 2 Replies
suche ien mein meitn2 root sponsor und ein metin2 team datenbank usw solle ien guter server werden mit alles drin
[Verkaufe]Meitn2 Beta Account
08/19/2010 - Metin2 Trading - 1 Replies
*closed please



All times are GMT +1. The time now is 02:37.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.