Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 00:03

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[Problem]Quest Timer

Discussion on [Problem]Quest Timer within the Metin2 Private Server forum part of the Metin2 category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2009
Posts: 32
Received Thanks: 0
[Problem]Quest Timer

Hey Leute auf meinem Server funktionieren die Timer nicht mehr also kein einziger Timer kann durch eine Quest ausgelöst werden
Files:
Game rev 2089 infinity

Wäre echt nett wenn einer helfen könnte
lolnb is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Fragen zu Timer in Quest
03/04/2012 - Metin2 Private Server - 2 Replies
Tag auch, Ich habe nur eine kleine frage, ihr kennt sicher sowas ähnliches: pc.setqf("beispiel", get_time() + 28800) Da habe ich eine frage, geht auch das: game.get_event_flag("beispiel", get_time() + 28800) oder so ähnlich, oder gibt es ein anderen befehl der das macht? Wär nett wen ihr mir helfen könntet :handsdown:
Fragen zu Timer in Quest
03/03/2012 - Metin2 Private Server - 1 Replies
Tag auch, Es gibt soviele timer die man bei Questen benutzen kann, aber ich weiß nicht, wie man sie richtig einsetzt oder wofür man sie am besten nutzt (z.b. Dungeon, Event, usw.). Es wär wirklich nett von euch, wen ihr mir die einzelnen Timer aufzählen könntet, am besten in einen Beispiel ;) Sowie ob sie nach dem ausloggen ausgehen, oder nicht. Und noch was. Ihr kennt sicher das: pc.setqf("beispiel", get_time() + 28800) Da habe ich eine frage, geht auch das:
[QUEST]Auto Notice with timer [ ENG ]
12/13/2011 - Metin2 PServer Guides & Strategies - 26 Replies
Hello, this days i found this quest auto notice with timer, original quest language was italian i translated to english. QUEST IT IS NOT MADE BY ME, ( OWNER : Superisi ) quest automex begin state start begin when letter with pc . is_gm ( ) begin send_letter ( "GM Auto Notice" )
I need timer for Iria field boss? (savage beast and falcon quest)
07/14/2009 - Mabinogi - 9 Replies
Hi! Do you guys can have or can make a timer (autoscript ) for Iria Field boss to show up ingame time included the channel also. ( Quest = Research field boss). Whole day stay in iria for a week not even one field boss showed up, sad! sad! Dark Racoon i need help. Thanks :handsdown::handsdown::handsdown::handsdown:



All times are GMT +2. The time now is 00:03.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.